Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych wprowadza nową funkcjonalność dla swoich najemców. Od teraz usterki będzie można zgłosić przez specjalną stronę internetową.
Spółka wychodzi naprzeciw potrzebom mieszkańców – stworzyła specjalną stronę internetową poświęconą zgłoszeniom usterek i awarii w miejskich nieruchomościach: zgloszenia.zkzl.poznan.pl. Strona jest intuicyjna i łatwo się po niej poruszać. Na wstępie należy wybrać, czego dotyczy usterka. Do wyboru są cztery rozwiązania: lokal, budynek, plac zabaw i grunty sąsiadujące z nieruchomością. Następnie trzeba wpisać adres, który po wpisaniu pierwszych liter jest rozwijany w domyślnej liście. Dzięki temu precyzyjnie można wskazać konkretną nieruchomość. W kolejnym kroku użytkownik wybiera kategorię usterki. Dzięki tej funkcjonalności pracownicy spółki będą mogli precyzyjniej skierować naprawę do konkretnych firm, świadczących usługi z danej branży. Strona umożliwia również doprecyzowanie zgłoszenia o konkretny problem. Opcjonalnie można uzupełnić zgłoszenie o opis oraz dołączyć załączniki w postaci zdjęć lub dokumentów.