Przedsiębiorca ubiegający się o pomoc wraz z wnioskiem powinien załączyć wymagane dokumenty:
– Oświadczenie o uzyskaniu lub nieuzyskaniu pomocy de minimis.
– Formularz informacji przy ubieganiu się o pomoc de minimis.
– Sprawozdania finansowe za okres 3 ostatnich lat obrotowych (np. zestawienie przychodów, rozchodów lub PIT-y).
– Dokumenty finansowe za 1 kw. 2020 roku i następne lub inne dokumenty obrazujące utratę płynności finansowej.
– Oświadczenie o stanie majątkowym (dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą).
Obowiązek złożenia powyższych dokumentów wynika z art. 37 ustawy z 30 kwietnia 2004 r. o postępowaniu w sprawach dotyczących pomocy publicznej (t.j. Dz. U. z 2018 roku. poz. 362 ze zm.) oraz rozporządzenia Komisji (UE) nr 1407/2013 z 18 grudnia 2013 r. w sprawie stosowania art. 107 i 108 Traktatu o funkcjonowaniu Unii Europejskiej do pomocy de minimis (Dz. Urz. UE L 352 z dnia 24 grudnia 2013 r.).
Wniosek podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym wraz z wymaganymi załącznikami przedsiębiorca ubiegający się o pomoc może złożyć:
– poczta tradycyjna na adres: Urząd Gminy Dopiewo, ul. Leśna 1c, 62-070 Dopiewo,
– poczta elektroniczna: skarbnik@dopiewo.pl
– adres skrytki ePUAP: /u69segq736/skrytka
oraz do skrzynki podawczej umieszczonej w przedsionku budynku Urzędu Gminy Dopiewo przy ul. Leśnej 1c w Dopiewie w poniedziałki w godzinach 9.00-17.00 oraz od wtorku do piątku w godzinach 7.30-15.30.
W związku z rozprzestrzenianiem się w Polsce wirusa SARS-CoV-2, w trosce o zdrowie mieszkańców Gminy Dopiewo oraz pracowników urzędu, od 18 marca br. do odwołania wstrzymana jest możliwość bezpośredniej obsługi interesantów w Urzędzie Gminy Dopiewo.
Więcej informacji o wprowadzonym „Pakiecie pomocowym gminy Dopiewo” (wystarczy kliknąć).
Polecamy materiały:
Nowy termin X Biegu o koronę księżnej Dąbrówki