Fundacja DKMS, Cukierasy i Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę – logo jednej z tych trzech organizacji charytatywnych znajdzie się na strojach Lecha podczas wyjazdowego pucharowego meczu z Hapoelem Beer Sheva. STS – największy bukmacher w Polsce, a zarazem sponsor strategiczny Lecha – wyszedł z taką inicjatywą i w porozumieniu z klubem udostępni swoje miejsce na froncie koszulek. Trykoty – po zakończeniu udziału Kolejorza w rozgrywkach europejskich – zostaną przekazane na cel charytatywny.
– W związku z tym, że w Izraelu zabronione jest reklamowanie nielicencjonowanych w tym kraju firm bukmacherskich, jako spółka respektująca regulacje prawne, postanowiliśmy kolejny raz w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach. Tym razem jednak nie Fundacji STS, a organizacji, którą wybiorą kibice. Oddajemy im głos – mówi Mateusz Juroszek, Prezes STS. – Wierzymy, że dzięki naszej inicjatywie nagłośnimy działalność wszystkich trzech organizacji biorących udział w głosowaniu, a zwłaszcza tej, która zostanie wybrana przez kibiców. Dzięki temu zwrócimy uwagę na bardzo istotne problemy, z którymi codziennie walczą biorące udział w akcji organizacje – dodaje.
Do projektu zaproszone zostały trzy organizacje: znane już poznańskim kibicom CukierAsy, których ambasadorem jest pomocnik Lecha Jesper Karlstrom, walcząca z nowotworami i innymi chorobami krwi Fundacja DKMS oraz Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę, znana chociażby z prowadzenia telefonu zaufania dla dzieci i młodzieży 116 111. Głosowanie odbywa się na oficjalnej stronie internetowej Lecha Poznań [https://www.lechpoznan.pl/