Jak sprawić, by Twój sklep internetowy sprzedawał więcej? SEO rozwiązaniem dla przedsiębiorcy


W dobie masowego przenoszenia usług do internetu posiadanie sklepów stacjonarnych nie wystarczy, nawet jeśli znajdują się w każdym większym i mniejszym polskim mieście. Niemal każdy przedsiębiorca, niezależnie od branży, umożliwia również kupowanie jego produktów w sieci. Jeżeli i Twoja firma ma w ofercie towar, jaki da się rozpowszechnić w internecie, nie wahaj się dłużej! Przed stworzeniem sklepu pamiętaj jednak o najważniejszej rzeczy: jego promocji. Rynek jest bowiem tak przepełniony różnego rodzaju ofertami konkurencji, że bez reklamowania sklepu trudno będzie pozyskać klientów. Jak zostać przez nich zauważonym i sprzedawać z sukcesem?

Wykorzystaj organiczne wyniki wyszukiwania i wspomóż się pozycjonowaniem

Czym są wspomniane organiczne wyniki wyszukiwania? To strony, na które trafia użytkownik, wpisując w Google konkretne słowa kluczowe. Jeżeli jakaś witryna jest wyżej indeksowana na tę frazę, niż inne, pojawi się nad nimi. Pierwsza strona wyników wyszukiwania to według robotów Google najbardziej wartościowe witryny odpowiadające na dane zapytanie: czyli mówiąc krótko, miejsca, gdzie internauta powinien znaleźć rozwiązanie dla interesujących go kwestii. Warto też wspomnieć, że statystyczny użytkownik kończy swoje poszukiwania na pierwszej lub drugiej stronie. Nic więc dziwnego, że walka o najwyższe miejsce bywa zacięta, a pozycjonowanie stron www staje się sposobem na sukces dla wielu witryn. Co kryje się pod tym pojęciem? Głównie optymalizacja witryny. Trzeba zrobić wszystko, by sklep był przyjazny dla robota Google oraz dla odwiedzających go internautów. W tym celu najlepiej zatrudnić profesjonalną firmę, jak AFTERWEB, i powierzyć jej dokonanie zmian w kodzie, a także treści strony. Dzięki tym działaniom witryna stanie się wartościowa dla wszystkich, którzy ją znajdą.

Co pomoże stronie osiągnąć wysoką pozycję w wyszukiwarce? Oto odpowiedź!

Pierwszym krokiem wspomagającym Twój sklep internetowy jest podjęcie decyzji o platformie, na jakiej ma się on znajdować. Do wyboru masz kilka najbardziej znanych: PrestaShop, Magento, WooCommerce, a także płatne, jak Shoper. Wiele z nich jest wysoko indeksowanych przez wyszukiwarkę, ale dobrze będzie dodatkowo im pomóc. Potencjalni klienci, którzy trafiają do Twojego sklepu, chcą dowiedzieć się jak najwięcej o oferowanych produktach. Z myślą o nich stwórz wartościowy content, czyli artykuły opisujące każdą kategorię, a także dokładne specyfikacje techniczne towaru. Doskonałym pomysłem jest dołączenie do sklepu bloga tematycznego. Treści zamieszczane na nich będą nie tylko rozwiewać wątpliwości kupujących, ale też z powodzeniem linkować do konkretnych produktów. Aby artykuły cechowała wysoka jakość, można zlecić ich wykonanie specjalistom z firmy AFTERWEB. Połączenie wspomnianych działań da Ci pewność, że Twój sklep osiągnie sukces sprzedażowy.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Dodaj komentarz