Zyski większe o 70% w kilka miesięcy. Tak imponujące wyniki może dać Twojej firmie pozycjonowanie strony w Google


Brzmi zbyt dobrze, żeby było prawdziwe? Cóż, takie wyniki to żadna bajka albo tani chwyt reklamowy, tylko twarde dane na temat jednego z biznesowych klientów agencji IN. Naturalnie przedstawicieli firmy wiąże tajemnica handlowa i nie możemy podać konkretniejszych szczegółów. Za to nasi eksperci podzielą się z Tobą kilkoma spostrzeżeniami oraz cennymi wskazówkami na temat współczesnych trendów w szeroko rozumianym marketingu internetowym. Choć ogólne reguły pozycjonowania wydają się proste, stosowanie ich w praktyce wymaga nie lada umiejętności.

Im wyżej algorytmy Google’a oceniają Twoją firmową stronę, tym lepiej dla Ciebie

To proste: wyszukiwarka ma określone wytyczne i standardy, mniej lub bardziej regularnie aktualizowane. Jeżeli jakaś witryna spełnia wszystkie normy jakości, a jej właściciele wystrzegają się zabronionych działań, wtedy strona pnie się w górę rankingu. Dlaczego to takie ważne? Jak tłumaczą specjaliści z firmy IN: wysokie miejsce w Google ma ogromne znaczenie dla pozyskiwania nowych klientów, a także budowania wśród przyszłych odbiorców rozpoznawalności marki oraz wizerunku brandu. Wynika to z łatwej do zrozumienia zależności – coraz więcej osób poszukuje w internecie wartościowych informacji lub robi w sieci zakupy. W tym celu korzysta z wyszukiwarki Google, bardzo rzadko zaglądając poza pierwszą stronę wyników wyszukiwania. Między innymi dlatego pozycjonowanie odgrywa w nowoczesnym marketingu tak dużą rolę.

Samo pozycjonowanie stron to nie wszystko. Warto zainteresować się innymi formami promocji

Na pojęcie Search Engine Marketing składa się mnóstwo aspektów, które czasami mają ze sobą niewiele wspólnego. Łączy je wspólny cel: osiągnięcie jak najlepszego miejsca w wyszukiwarce. O ile efektywne i bezpieczne pozycjonowanie witryny zajmuje trochę czasu – zwykle na znaczące rezultaty trzeba zaczekać minimum 3 miesiące – są pewne narzędzia, pozwalające wskoczyć na pierwszą stroną właściwie od razu. Chodzi tutaj przede wszystkim o Google Ads: rozbudowany system reklamowy, zapewniający wyjątkowo skuteczną promocję w internecie. Zarówno linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania, jak też reklamy wyświetlane na innych, chętnie odwiedzanych serwisach czy portalach w sieci. Nie dość, że można płacić wyłącznie za faktyczne rezultaty (tj. kliknięcie w reklamę, przenoszące użytkownika na firmową stronę), to jeszcze zaawansowane parametry dają możliwość precyzyjnego ustawienia komu, kiedy i w jakich okolicznościach pokazywać wybrane materiały promocyjne. Trudno o lepszą inwestycję w marketing, przynoszący natychmiastowe zyski. Zgodnie z zapewnieniami przedstawicieli agencji IN, kierowanie przekazu do grupy docelowej o największym potencjale sprzedażowym, stanowi nadzwyczaj efektywny sposób pozyskiwania nowych klientów, a tym samym systematycznego poprawiania wyników finansowych przedsiębiorstwa.

Dodaj komentarz