Zmiany w zarządzaniu ZTM i ZDM


Zarząd Transportu Miejskiego

– Chcemy dostosować struktury do nowych zadań i celów – mówi Jan Gosiewski, dyrektor ZTM. – Dlatego podkreślamy znaczenie trzech najważniejszych obszarów, którymi się zajmujemy. Są nimi: rozwój transportu publicznego, rozbudowa infrastruktury komunikacyjnej i utrzymywanie jej w odpowiednim stanie oraz dbanie o relacje z klientami.

Działy merytoryczne nie będą zajmowały się sprawami, które nie są związane wprost z zakresem ich działania, a odpowiednie zadania trafią do działów, pełniących rolę obsługi administracyjnej jednostki.

Z istniejących dotychczas pięciu zastępców pozostanie czterech: ds. publicznego transportu zbiorowego (Wojciech Miechowicz), ds. infrastruktury transportowej (Tomasz Łapszewicz) ds. sprzedaży i obsługi klientów (Małgorzata Pilichowska-Woźniak) oraz ds. ekonomicznych (Ewa Wieczorek).

Kluczowymi zadaniami pionu Publicznego Transportu Zbiorowego będą: rozwój systemu informacji pasażerskiej, przygotowanie planu skomunikowania dzielnic peryferyjnych oraz integracja z gminami.

Z kolei pion Infrastruktury Transportowej ma się zająć m.in.: koncepcją trasy tramwajowej na Marcelin, konsultacjami społecznymi trasy na Klin Dębiecki i II etapu trasy na Naramowice, a także aktualnymi i zaplanowanymi już inwestycjami, jak I etap trasy na Naramowice, modernizacji GTR, przebudową torowiska na Wierzbięcicach i 28 Czerwca 1956r.

Dział zajmujący się sprzedażą biletów opracuje kierunki rozwoju sieci dystrybucji biletów z uwzględnieniem nowych możliwości technologicznych (np. płatności bezdotykowych).

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz