Zmiana wizerunku Starego Miasta i „dwie nowe sale koncertowe”…


Zmiana wizerunku Starego Miasta i „dwie nowe sale koncertowe”…

… to tylko dwie z wielu innych rzeczy, które udało się osiągnąć przez blisko cztery miesiące trwania projektu Coolturalny Stary Rynek, nad którym patronat objął „Nasz Głos Poznański”. Warto przypomnieć, że w jego ramach odbyło się ponad sześćdziesiąt kulturalnych wydarzeń plenerowych. Mieszkańcy Poznania, ale i turyści mieli okazję wysłuchać kilkudziesięciu klimatycznych koncertów, obejrzeć trzy wystawy fotograficzne, performerskie adaptacje bajek dla dzieci, czy wziąć udział w spektaklach taneczno – muzycznych zorganizowanych na dziedzińcu Szkoły Baletowej. Wstęp na wszystkie wydarzenia był darmowy.

Projekt „Coolturalny Stary Rynek” stawiał sobie za cel uatrakcyjnienie oferty kulturalnej w tym rejonie miasta. Wielkie zainteresowanie i niezwykle pozytywny odbiór wydarzeń z nim związanych pozwoli sadzić, że spełnił swoje zadani. Dzięki niezliczonym koncertom zlokalizowanym w niecodziennych miejscach poznańskie Stare Miasto zyskało nie tylko nowe kulturalne oblicze, ale i dwie wspaniałe …sale koncertowe. Tak bowiem uczestnicy koncertów zaczęli nazywać zarówno kameralną ulicę Gołębią jak i niezwykły dziedzinie Szkoły Baletowej.

Projekt, który pilotowany był przez Estradę Poznańską to jednak przede wszystkim ludzie. Właściciele kawiarń, restauracji, członkowie stowarzyszeń, animatorzy kultury, muzycy, fotograficy, słowem osoby z artystyczną duszą. Wszyscy włożyli mnóstwo wysiłku w to, aby ten pilotażowy cykl stał się wstępem do #CoolturalnyStaryRynek , który będzie organizowany przez kolejne lata.

W minioną sobotę „Paradą Nowoorleańską” i #Coolturalnylunch zamknęliśmy tegoroczną edycję. Dzięki za to, że byliście z nami i do zobaczenia za rok

Dodaj komentarz