Kluby pierwszoligowe we współpracy z sponsorem tytularnym rozgrywek – Zakładami Bukmacherskimi Fortuna przygotowały substytut emocji meczowych. Kibice pomagali swoim drużynom w rywalizacji… w popularną grę państwa-miasta. Wszystko rozgrywało się na profilach klubów na Facebooku, a w samą akcję włączeni zostali również ich sympatycy.
Oprócz standardowych kategorii pojawiły się też te stricte powiązane z piłkarskim światem jak chociażby reprezentant Polski, nazwa klubu czy „na stadionie”. Co ciekawe kreatywnych odpowiedzi nie brakowało, a sama rywalizacja była bardzo zacięta. Kibice wspierali swoje drużyny przesyłając propozycję haseł zaczynających się od, odsłanianych w trakcie trwania gry, liter. Wszystkim zależało na tym, by żadna z pozostałych siedemnastu drużyn nie miała takiej samej odpowiedzi stąd uwzględnienie takich propozycji np. dyscypliny sportowej jak: toczenie sera, teqball, enduro czy mallakhamb. Pełna mobilizacja w szeregach klubów i świetna zabawa – tak możemy podsumować nietypową rywalizację wpisującą się w zasadę #ZostańwDomu.