X edycja Deweloperzy Dzieciom wystartowała


Pandemia. Zjawisko, które towarzyszy nam każdego dnia, od niemal dwóch lat. Szereg obostrzeń, smutek, niepewność, często cierpienie. W takich okolicznościach zaangażowanie w społeczną odpowiedzialność biznesu nabiera jeszcze głębszego sensu. – Cieszymy się, że tak szczytna akcja z sukcesem jest co roku kontynuowana. Mimo czasów pandemii, nie możemy zapominać o potrzebujących, oczekiwania na świąteczny czas nie zmieniają się, mimo okoliczności. Magia Świąt ma wielką moc, którą potęgują dziecięce marzenia. Cieszymy się, że choć trochę możemy pomóc je spełniać, uczestnicząc w akcji. Kierujemy się zasadą „biznes to nie wszystko”. Pomagajmy, branża deweloperska ma duży potencjał na podjęcie takich działań – wspomina Agata Krzesińska, Menedżer ds. marki Konimpex-Invest.

Blisko 100 wychowanków z 9 rodzinnych i publicznych domów dziecka tuż przed Świętami Bożego Narodzenia odwiedzi Święty Mikołaj, a także wręczy wyjątkowe prezenty, które ufundowali przedstawiciele firm deweloperskich. – Panująca pandemia ma wpływ na każdego z nas. Dotyczy to również wychowanków domów dziecka, bez względu na wiek. Cieszymy się, że jako deweloper o dużych możliwościach, możemy dołożyć swoją cegiełkę, by budować radość – mówi Marcin Ostojski z firmy KDM Deweloper.

Jak co roku, organizatorzy mogą liczyć na patronat ze strony Oddziału Poznańskiego Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Z ramienia tej organizacji do Deweloperzy Dzieciom dołączyło 17 firm. – Pomaganie uzależnia, a grudzień w naszym kalendarzu zawsze oznacza aktywne zaangażowanie w inicjatywę Deweloperzy Dzieciom. Otaczamy akcję patronatem tytularnym, w pełni podpisując się pod jej ideami – podsumowuje Lucyna Jarczyńska, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu firmy Agrobex, pełniąca jednocześnie funkcję wiceprezesa zarządu Oddziału Poznańskiego PZFD.

 

 

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz