Wydział Komunikacji Powiatu – zmiany zasad obsługi mieszkańców


W przypadku wydziałów odwiedzanych przez naszych klientów najczęściej, informacje można uzyskać pod dedykowanymi numerami telefonów:

– Kontakt z pracownikami Wydziału Administracji Architektoniczno-Budowlanej możliwy będzie pod nr telefonów: 61 8410 504, 61 8410 517. Bez zmian, w godzinach od 11 do 13, pozostaje kontakt do inspektorów  prowadzących postępowania administracyjne.

– Kontakt z pracownikami Wydziału Komunikacji i Transportu możliwy będzie pod nr telefonów:  61  8410 748, 61 8410 600, 61 8410 538.

– Kontakt z pracownikami Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej możliwy będzie pod nr telefonów:

  1. obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych: 61 8410 621,
  2. koordynacja usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu: 61 8410 783,
  3. obsługa wniosków o wydanie wypisów i wyrysów oraz udostępnianie mapy zasadniczej, mapy ewidencyjnej i dokumentów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego: 61 8410 630.

– Kontakt z pracownikami Wydziału Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Leśnictwa pod nr telefonu: 61 8410 552.

– Kontakt z pracownikami Powiatowego Zespołu do spraw Orzekania o Niepełnosprawności pod nr telefonu: 61 2228 859.

Zachęcamy do bieżącego śledzenia stron internetowych: www.bip.powiat.poznan.pl i www.powiat.poznan.pl, na których są zamieszczane aktualne informacje.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz