Wydział Komunikacji Powiatu – zmiany zasad obsługi mieszkańców


Od dzisiaj zmieniają się zasady obsługi mieszkańców w Starostwie Powiatowym w Poznaniu.

– Od wtorku ponownie uruchomiona zostanie internetowa rejestracja wizyt w Wydziale Komunikacji i Transportu przy ulicy Jackowskiego w Poznaniu. Ponadto pracę rozpoczynają wszystkie filie wydziału Komunikacji i Transportu – zapowiada Jan Grabkowski, starosta poznański. – Moja decyzja jest odpowiedzią na liczne prośby naszych mieszkańców dotyczące funkcjonowania w okresie pandemii urzędu, a w szczególności wydziału komunikacji. Oczywiście wszystkie osoby, które będą załatwiać sprawy w wydziale muszą bezwzględnie stosować się do wprowadzonych przez nas zasad bezpieczeństwa.

Od 21 kwietnia ponownie umożliwiono klientom internetową  rejestrację wizyt w zakresie spraw związanych wyłącznie:

– z rejestracją pojazdów,

– uzyskaniem uprawnień do kierowania pojazdami.

Rezerwacja internetowa dotyczy wyłącznie wizyt w wydziale przy ul. Jackowskiego 18 w Poznaniu. Można jej dokonać na www.bip.powiat.poznan.pl/1794,rezerwacja-wizyt-przez-internet.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz