Warta Poznań publikuje „Plan Rozwoju 2020-2023”


– Chcemy programowo zmieniać Wartę Poznań. Ten dokument to impuls do tego, by zacząć myśleć o zielonych nie tylko jak o klubie piłkarskim, ale też w szerszym kontekście – systemu wartości, które chcemy reprezentować i wokół których będziemy skupiali społeczność – tłumaczy Jarosław Żubka. – Zależy nam na zbudowaniu silnej instytucji i wiarygodnej marki, z którą warto się związać. Jako klub oferujemy szereg korzyści i każdy, kto włączy się do projektu, jest w stanie zyskać. Mam tu na myśli korzyści wizerunkowe, pozytywną komunikację, zwiększenie zasięgu dotarcia ze swoim przekazem, jak i realizację swoich pasji i celów.

„Siłę marki Warty Poznań wykorzystujemy na boisku i poza nim – zmieniając na lepsze życie mieszkańców Poznania i regionu” – tak została w dokumencie określona misja klubu. W „Planie Rozwoju 2020-2023” są założenia na temat tego, gdzie Warta Poznań chce być za te kilka lat, jakimi środkami chce to osiągnąć i czego potrzebuje do realizacji swojej wizji budowy klubu „optymalnego”.

#WARTOwiedzieć, dlatego poznaj ten plan już teraz.

 

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz