Warta Poznań pozyskała sponsora strategicznego


Na mocy podpisanej właśnie umowy spółka FOGO została sponsorem strategicznym Warty Poznań S.A. Oznacza to, że do końca bieżącego sezonu piłkarze zielonych będą występowali z reklamą FOGO umieszczoną w najlepiej eksponowanym miejscu koszulek meczowych. Zaprezentują się w nich już w sobotnim starciu z Legią Warszawa w 16. kolejce PKO Bank Polski Ekstraklasy.

– Bardzo się cieszymy, że udało nam się pozyskać tak cenionego partnera, jakim jest firma FOGO. Zajmuje on bardzo ważne miejsce w hierarchii naszych sponsorów i zostaje sponsorem strategicznym klubu. Świetnie się składa, że jest to firma z Wielkopolski, firma, która ma duże doświadczenie w realizowaniu swojej strategii marketingowej poprzez sport, stawia na niego i starannie dobiera sobie partnerów. Tym większa jest nasza radość, że FOGO zdecydowało się na współpracę z Wartą Poznań – uważa prezes Warty Poznań, Artur Meissner. – Cieszę się, że początek mojej pracy w nowej roli, czyli prezesa klubu, przypada na tak ważne wydarzenie, jakim jest nawiązanie współpracy z nowym sponsorem strategicznym. Wiadomo, że podpisanie tej umowy to efekt dobrej pracy ludzi w klubie, za co w tym momencie im dziękuję – podkreśla prezes zielonych.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz