Walczysz o rynek lokalny? Dzięki pozycjonowaniu strony zostaniesz jego liderem


Wprawdzie nie każdą działalność można całkowicie przenieść do sieci – bo choć np. w przypadku sklepu jest to łatwe, to różnego rodzaju usług na odległość wykonać się nie da – jednak Internet, jako nasza podstawowa przestrzeń komunikacji, zawsze już będzie odgrywał istotną rolę. Nie ma już żadnego znaczenia, czy od potencjalnego klienta dzielą nas setki kilometrów, czy kilkaset, a nawet kilkadziesiąt metrów!

Reklama w Google daje znakomitą efektywność dzięki selektywności

 Dziś, gdy skorzystanie z Internetu wymaga jedynie ruchu ręki do kieszeni, to on stanowi źródło informacji o wszelkich usługach, z jakim możemy zechcieć skorzystać każdego dnia. Jest to wygoda dla klienta, który w kilka chwil może dobrze zaplanować swoją wędrówkę po mieście tak, by zabrała jak najmniej czasu, ale także szansa dla starających się o jego uwagę przedsiębiorców. Konwencjonalne metody reklamowe wymagają wiele czasu i wielokrotnych ekspozycji treści, by zostawić w pamięci odbiorcy ślad, który może zaowocować w chwili pojawienia się określonej potrzeby, a i tak nie mamy pewności, że ktoś nas nie ubiegnie. Wiele decyzji zakupowych podejmowanych jest wszak impulsywnie. Umiejętnie wykorzystując zaś Internet – a ściślej wyszukiwarkę – mamy szansę zdobyć klienta natychmiast w momencie, gdy podejmie on poszukiwania potrzebnego akurat wyrobu czy usługi dostępnej lokalnie. Nie trwonimy przy tym środków na docieranie do tych, którym nie są one potrzebne. W rezultacie, jak zauważają fachowcy z firmy AFTERWEB,

Każdy przedsiębiorca chce, by jego firma znalazła się na szczycie wyszukiwarki Google. Powód jest prosty, uzyskanie najwyższych pozycji to gwarancja prężnego rozwoju każdego biznesu. Pozycjonowanie stron i Google Ads to obecnie najbardziej skuteczne sposoby na dotarcie do klienta. Wydając stosunkowo niewielką kwotę możemy osiągnąć duży zwrot w bardzo krótkim czasie. Internet to niesamowite źródło potencjalnych klientów. Dzięki wyszukiwarce każdy podmiot gospodarczy może rozwinąć biznesowe skrzydła i trafić ze swoimi usługami do potencjalnych odbiorców z całego kraju! Pozycjonowanie? Tylko skuteczne! Myśląc o inwestycji w pozycjonowanie strony internetowej warto stawiać na pewne rozwiązania dające długotrwały efekt. AFTERWEB Wrocław tworzy skuteczne kampanie, które prowadzą do uzyskania wysokich, stabilnych pozycji. Zatrudniając najlepszych specjalistów wypracowaliśmy model pozycjonowania, który gwarantuje wysokie pozycje bez narażania strony klienta na późniejszy szybki spadek.

źródło: https://afterweb.pl/

Trudno wskazać obszar rynku,  w którym marketing w wyszukiwarce nie stanowiłby szczególnie skutecznego narzędzia. Przedsiębiorcy prowadzący lokalne biznesy powinni w szczególności ją właśnie mieć na uwadze, jako że rozpoznaje ona położenia urządzenia, na którym jest wykorzystywana. Twój klient nie musi nawet uściślać zapytania pod względem geograficznym – Google i tak poprowadzi go prosto do Ciebie, jeśli tylko należycie o to zadbasz, a więc zlecisz fachowemu zespołowi SEM pozycjonowanie lokalne Twojej działalności.

Pozycjonowanie lokalne przynosi rezultat stosunkowo szybko!

Na niewielkim rynku w obrębie miasta, niekiedy nawet dzielnicy, borykamy się ograniczoną jego chłonnością, jednak i liczba konkurentów pozostaje ograniczona. Dzięki temu walka o dobre pozycje w Google na lokalne frazy staje się znacznie łatwiejszą, niż ma to miejsce wówczas, gdy musielibyśmy walczyć o odbiorców z całego kraju. Mamy szansę je zdobyć nawet w trzy miesiące! Tym bardziej więc warto nawiązać współpracę z agencją SEM i pozwolić jej działać!

A pracy jest niemało, co dotyczy zarówno zbudowanej w odpowiedni sposób bazy linków, jak i takiej optymalizacji witryny, aby wyszukiwarka nie miała żadnych kłopotów ze zidentyfikowaniem miejsca, w którym prowadzimy naszą działalność. Pomocne tu będą odpowiednie mikroformaty, nie można też zapomnieć o wizytówce w Google Moja Firma. Wreszcie, niezwykle istotna jest dziś techniczna postać strony – zwłaszcza szybkość ładowania i responsywność, czyli przystosowanie do wyświetlania na urządzeniach mobilnych. Jak zwracają uwagę specjaliści z firmy AFTERWEB, ich rola od lat rośnie bardzo szybko, jednak szczególnie widać to właśnie w przypadku ścieżek zakupowych prowadzących do korzystania z lokalnych, bezpośrednio realizowanych usług.

Ich promocja bywa tymczasem szczególnie kłopotliwa – o ile do fryzjera chodzimy raczej we własnej okolicy, to już dla warsztatu samochodowego czy lokalu gastronomicznego istotni mogą być klienci przyjezdni. Jakże do nich dotrzeć poprzez np. lokalne media? Wykorzystaj więc pozycjonowanie lokalne i spraw, że Twoim zasięgu będą dosłownie wszyscy, którzy mogą być zainteresowani Twoją ofertą!

 

Dodaj komentarz