W urzędzie miasta wizytę zarezerwuje robot


Kierunek: innowacje

Od 1 stycznia 2023 r. do 2 lutego 2024 r. pracownicy Biura Poznań Kontakt odebrali 1 milion telefonów. Rosnące zainteresowanie miejskim call-center i zmiany technologiczne inspirują do poszukiwania nowych sposobów komunikacji i interakcji z klientami.

– Jesteśmy zespołem ludzi, którzy swoją codzienną pracą dodają naszym usługom tych wartości, których żaden automat nie zapewni – empatię i zrozumienie indywidualnej sytuacji klienta. Nie boimy się jednak współpracy z technologiami, jesteśmy otwarci na innowacje i wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań usprawniających obsługę – dodaje dyrektor Zawadzki.

Usługi oparte o sztuczną inteligencję pomagają poznaniakom także m.in. szybko sprawdzić, jak właściwie segregować odpady. JZ

 

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz