W urzędzie miasta wizytę zarezerwuje robot


Poznaniacy i poznanianki mogą już korzystać z nowej usługi. Teraz na wizytę w urzędzie umówić ich może voicebot, który sam rozpozna sprawę i przeprowadzi przez cały proces rezerwacji. To nie jedyne nowoczesne narzędzie wykorzystujące sztuczną inteligencję, które wspiera obsługę klientów miejskiej infolinii Biuro Poznań Kontakt.

Biuro Poznań Kontakt

Mieszkańcy zyskali dodatkowy kanał umożliwiający rezerwację wizyty w Urzędzie Miasta Poznania. Voicebot – bo o nim mowa – to komputerowy program głosowy. „Rozmawiając” z nim klient samodzielnie opisuje swój cel wizyty.

– Na podstawie wyuczonych fraz treningowych robot rozpoznaje sprawę i rozpoczyna proces rezerwacji wizyty w urzędzie. Tak naprawdę wystarczy postępować zgodnie z poleceniami automatu – mówi Konrad Zawadzki, dyrektor Biura Poznań Kontakt.

Umówienie wizyty za pośrednictwem voicebota opiera się na 5 krokach:

Wybranie numeru telefonu 61 646 33 44 oraz klawisz 8 „rejestracja wizyt”,
Podanie informacji dotyczących wizyty np. odbiór dowodu osobistego,
Wybór lokalizacji oraz terminu załatwienia sprawy,
Potwierdzenie danych, tj. termin, godzina oraz numer telefonu,
Otrzymanie sms z informacją o terminie wizyty w urzędzie.
Obecnie mieszkańcy w ten sposób mogą zarezerwować wizytę do Wydziału Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych, Urzędu Stanu Cywilnego oraz Wydziału Gospodarki Komunalnej.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz