Awaria w banku PKO BP! AKTUALIZACJA


System bankowości elektronicznej PKO BP uległ awarii. Klienci banku skarżą się, że nie mogą zalogować się do systemu IPKO i Inteligo, nie jest możliwa obsługa klientów w oddziałach i agencjach PKO BP. Płatności kartami powinny działać bez przeszkód, mogą natomiast występować utrudnienia przy korzystaniu z niektórych bankomatów.

Bank poinformował, że ,,obecnie z powodów technicznych dostęp do serwisu iPKO oraz aplikacji IKO jest utrudniony. Trwają prace nad przywróceniem dostępu do usług. Jednocześnie informujemy, że karty płatnicze powinny działać prawidłowo. Przepraszamy za utrudnienia”.

AKTUALIZACJA: Godz. 16.35 – bank poinformował, że utrudnienia zostały usunięte. Na profilu PKO BP na facebooku czytamy:
„Od godziny 16.30 przywrócony został pełen dostęp do usług bankowości elektronicznej iPKO, od godz. 19.00 również do bankowości mobilnej IKO. Karty działały bez utrudnień. Wszystkie przelewy przychodzące zostały zaksięgowane.
Problemy były spowodowane przez niezależną od nas usterkę techniczną, przecięcie światłowodów zapewniających komunikację. O incydencie poinformowano odpowiednie organy państwowe.
Z uwagi na niedogodności, zdecydowaliśmy o zwolnieniu Klientów korzystających z iPKO i IKO z opłat za przelewy natychmiastowe od dziś, od godz. 18.00 do poniedziałku, 29.10.2018 do końca dnia. Za wszystkie utrudnienia przepraszamy”.

Dodaj komentarz