Urząd Miasta Poznania szuka pracowników


W Wydziale Spraw Obywatelskich i Uprawnień Komunikacyjnych pracę znajdą specjaliści z zakresu uprawnień komunikacyjnych oraz archiwum akt komunikacyjnych, a w Wydziale Informatyki – ds. analiz i wdrożeń oraz ds. zarządzania siecią komputerową.

Uwaga: oferty pracy na wszystkie wolne stanowiska w Urzędzie Miasta trzeba składać przez internet. Można je znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej.

Przy ogłoszeniu znajduje się link do interaktywnego formularza – wystarczy go wypełnić, nie trzeba wysyłać listu motywacyjnego i CV. Pozostałe dokumenty określone w ogłoszeniu, np. kserokopie dyplomów, świadectw pracy i kursów, należy przedstawić podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Oferty można też składać w wersji papierowej w Biurze Podawczym urzędu (pl. Kolegiacki 17). Warunkiem udziału w rekrutacji jest podanie danych osobowych.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz