Układ transportowy w północnej części Poznania


Projektowany układ drogowy został przeanalizowany i podzielony na etapy w taki sposób, aby realizacja już pojedynczych odcinków przyniosła poprawę warunków ruchu. Z tego powodu w ocenie ZDM w pierwszej kolejności należy podejść do realizacji Nowej Szymanowskiego wraz z budową skrzyżowania z ul. Obornicką, Mateckiego i przebudową ul. Obornickiej na odcinku od wiaduktu im. G. Narutowicza do wspomnianego wyżej skrzyżowania (ronda). Kolejnymi etapami miałyby być budowa Nowej Obornickiej, przebudowa ul. Obornickiej pomiędzy rondem Obornickim, a ul. Kurpińskiego i remont istniejącej ul. Obornickiej.

Wszystkie uwagi, pytania i propozycje zmian przesłane przez mieszkańców w ramach konsultacji społecznych zostaną przeanalizowane przez projektantów i merytoryczny wydział ZDM. Odpowiedzi na nie zostaną opublikowane na stronie internetowej. Postulaty, które zostaną ocenione jako zgodne z przyjętymi założeniami i możliwe do wdrożenia, zostaną uwzględnione na kolejnym etapie prac.

Koncepcja będąca przedmiotem niniejszych konsultacji jest wstępnym etapem projektowania. Podjęcie dalszych działań, zmierzających do opracowania szczegółowej dokumentacji projektowej będzie uzależnione od zabezpieczenia środków finansowych na ten cel w budżecie Miasta Poznania i Wieloletniej Prognozie Finansowej.

Szczegóły i podsumowanie konsultacji można znaleźć na stronie ZDM. ZDM

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz