Tysiące turystów skorzystało z „Poznania za pół ceny”


– „Poznań za pół ceny” od dwunastu lat jest „oknem wystawowym” oferty turystycznej naszego miasta i okolic. W to okno zaglądają zarówno mieszkańcy, turyści, ale także tour-operatorzy, szukający nowych destynacji, które mogą wzbogacić ich oferty – tłumaczy Jan Mazurczak z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

W ciągu dwóch tygodni poprzedzających wydarzenie stronę internetową akcji odwiedziło około 50 tys. osób. Najczęściej poszukiwane informacje dotyczyły gastronomii (ponad 36 tys. sesji), rekreacji i czasu wolnego (ponad 25 tys. sesji) oraz oferty kulturalnej (blisko 16 tys. sesji). Na podstawie badań wcześniejszych edycji można szacować, że w „Poznaniu za pół ceny” wzięło udział ok. 35 tys. osób, które skorzystały z ok. 75 tys. usług.

Program tegorocznej akcji jest dostępny na stronie www.poznanzapolceny.pl.

Fot. Marek Zakrzewski

 

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz