Tysiące telefonów na miejską infolinię


Biuro Poznań Kontakt codziennie obsługuje tysiące połączeń także w języku ukraińskim. W związku z tym czas czekania na połączenie może być nieco dłuższy niż zwykle. Pracownicy miejskiej infolinii przypominają, że w godzinach popołudniowych czas oczekiwania na połączenie jest krótszy i proszą o cierpliwość.


Jeszcze przed wybuchem wojny w Ukrainie Biuro Poznań Kontakt – miejskie call center – udzielało poznaniankom i poznaniakom informacji w języku ukraińskim. Po 24 lutego liczba takich połączeń znacząco się zwiększyła.

Aby zapewnić wszystkim sprawną i skuteczną obsługę, miejska infolinia w j. ukraińskim zaczęła działać również w weekendy. Zatrudniono też dodatkowych pracowników oraz wolontariuszy – łącznie 18 osób – które znają ten język. Mimo to możliwości obsługi z trudem nadążają za rosnącym zainteresowaniem.

– Tylko w środę, 16 marca, do godziny 11 obsłużyliśmy ponad 4 tysiące połączeń – wyjaśnia Konrad Zawadzki, dyrektor Biura Poznań Kontakt. – Spodziewamy się, że ta liczba ze względu na potrzeby informacyjne uchodźców z Ukrainy będzie w najbliższych dniach rosnąć. Oznacza to, że niekiedy czas oczekiwania na połączenie może być dłuższy niż zwykle. Sytuacja jest nadzwyczajna, więc prosimy poznaniaków i poznanianki o wyrozumiałość. Robimy wszystko, by jak najsprawniej obsługiwać wszystkich klientów.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz