Turystyczny Poznań z prestiżową nominacją


15 miast, które zdobędą najwięcej głosów, będzie przez cały rok promowanych na stronie European Best Destinations – najczęściej odwiedzanej stronie internetowej poświęconej turystyce w Europie. Dowodem na skuteczność tej promocji jest fakt, że w miastach, które wzięły udział w poprzednich edycjach konkursu, rzeczywiście zwiększyła się liczba turystów (w Zadarze nawet o 25 procent).

Każdy może wesprzeć miasto w konkursie. Wystarczy nagrać własne wideo, zrobić zdjęcie, rozpowszechnić informację o rywalizacji w mediach społecznościowych i opatrzyć je hasztagiem #glosujnaPoznan lub #voteforPoznan

– To doskonały sposób na promocję Poznania w całej Europie – zachęca Jacek Jaśkowiak, prezydent Poznania. AW

Fot. Hieronim Dymalski

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz