Druga debata, poprowadzona Michała Lisieckiego (Prezesa Zarządu ArtOfSale), dotyczyła budowania wizerunku i marki. Do panelu dyskusyjnego poświęconemu temu zagadnieniu zaproszeni zostali: Kierownik Działu Wsparcia Zarządu i Marketingu w Ostrowskim Centrum Rozwoju Komunalnego Mateusz Nycek, Prezes Zarządu Grafiti Wojciech Drąg, Prezes Zarządu Stratex Witold Horowski oraz Prezes Fundacji Trifolium Anna Łoszczyńska. W trakcie tego panelu dyskusyjnego dowiedzieliśmy się jaki jest?, i czy w ogóle jest?, sposób efektywnego budowania wizerunku. Jaką rolę w procesie zarządzania w samorządzie oraz przedsiębiorstwie odgrywa budowania wizerunku lub marki? Prelegenci podzielili się swoimi doświadczeniami w tym zakresie.
Zwieńczeniem przeprowadzonych dyskusji były popołudniowe warsztaty tematycznie powiązane z debatami. Więcej na: www.odkodowany.pl.
Dagmara Orlik, TCWP
Fot. Jakub Zachciał