Szukają Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości


Konkurs na stałe wpisał się już w kalendarz gospodarczy regionu. Organizatorzy liczą na udział firm, które notują sukcesy na rynku, nie uchylają się od działalności społecznej – a także mają ciekawą ofertę oraz rzetelnie wywiązują się ze swoich zobowiązań.

Jak pokazują przykłady Liderów z wcześniejszych edycji, udział w konkursie naprawdę się opłaca. Przedsiębiorstwa, które się na to zdecydowały, są bardziej rozpoznawalne na rynku i zapraszane do udziału w krajowych i zagranicznych konferencjach, targach i misjach gospodarczych. Stając się liderami gospodarczymi regionu promują jednocześnie powiat i miasto, będąc tym samym doskonałymi przykładami wielkopolskiej gospodarności i rzetelności.

– Prestiżowy tytuł „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości” czeka na firmy, które zwyciężą w XVI edycji konkursu. Do udziału w nim zapraszamy mikroprzedsiębiorstwa, małe i średnie firmy oraz startupy z terenu miasta Poznania i powiatu poznańskiego – mówi Katarzyna Kierzek-Koperska, zastępczyni prezydenta Poznania. – Warto w nim rywalizować o miano najlepszego z najlepszych ze względu na prestiż tytułu Lidera, który zapewnia z jednej strony znakomite grono dotychczasowych laureatów, z drugiej zaś skład Kapituły, której członkami są znani i uznani reprezentanci świata biznesu i nauki, a także obiektywny i rzetelny sposób oceny kandydatów. Tytułu Lidera nie można kupić.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz