Szokująca kampania Legii


Legia Warszawa, aktualny mistrz Polski i zdobywca Pucharu Polski, szuka kibiców w… Poznaniu. „Możesz być nawet z Poznania, jeśli jesteś kibiecem Legii” – ta hasło kampanii marketingowej stołecznego klubu.

Legia
„Legia ma fanów w całej Polsce, ich grupa jest liczona w milionach sympatyków w Polsce i poza jej granicami, przy czym samych kart kibica mamy wystawionych blisko ćwierć miliona – powiedział Jakub Szumielewicz, członek zarządu Legii Warszawa.. – Zależy nam bardzo, aby poprzez kampanię pokazać jak wielka i ogólnopolska jest to społeczność. Chcieliśmy wystąpić ponad podziałami i pokazać, że wszyscy dopingujemy w jednych barwach i pod jednym herbem. Oczywiście jesteśmy warszawskim Klubem i tutaj są nasze tradycje oraz największa grupa kibiców, ale nie chcemy także zapominać, że nasze fan kluby są także w innych częściach Polski. W kampanii wykorzystaliśmy pięć największych miast, ale one mają jedynie zaznaczyć obecność i sympatię do Legii, która jest odczuwalna bez względu na podziały administracyjne. Wiemy, że w każdym miejscu Polski są nasi sympatycy i ta kampania to ukłon w ich stronę. Chcemy stworzyć ogolnopolską społeczność Legii Warszawa”.
Kampania potrwa miesiąc i będzie obecna na tradycyjnych nośnikach (outdoor, prasa), w internecie (portale internetowe, media społecznościowe), a także w mediach własnych klubu (legia.com, facebook.com/LegiaWarszawa). Jest ona efektem współpracy Legii Warszawa z Group One, której spółki: Change Integrated, Value Media oraz Equinox są odpowiedzialne za koncepcję i kreację.

A co sądzą na ten temat nasi Czytelnicy?

Dodaj komentarz