STS przestaje być sponsorem strategicznym Lecha. Wiemy, kto będzie nowym


STS po czterech latach współpracy przestaje być sponsorem strategicznym Lecha Poznań.

 – Wierzę, że STS dał się poznać jako sponsor, którego zaangażowanie było dużo większe niż ekspozycja logotypu – napisał w liście otwartym do Lecha Poznań przesłanym do m. in. redakcji „Naszego Głosu Poznańskiego“ – Mateusz Juroszek, prezes STS.  –  Wspólnie z kibicami i klubem udało nam się zrealizować wiele unikatowych projektów, jak kolorujeMY, Koszulka na Basel, czy wymiana koszulek K. Hamalainena, która skutkowała wsparciem domów dziecka w wysokości 500 złotych za każdy trykot. Ostatnią akcją, znacznie wykraczającą poza umowę sponsorską, było pojawienie się na strojach piłkarzy podczas meczu z Ruchem Chorzów logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Wszystkie te projekty realizowaliśmy z przyjemnością, ponieważ sami jesteśmy kibicami sportowymi.

Nowym sponsorem strategicznym Lecha zostaje Grupa Finansowa Aforti Holding, która za trzy lata współpracy zapłaci Kolejorzowi ok. 15 mln zł.

Fot. Roger Gorączniak

 

Dodaj komentarz