Stary Browar obsypany wyróżnieniami


Ostatnie tygodnie obrodziły nagrodami dla Starego Browaru

 

BR& – magazyn Starego Browaru został nagrodzony branżowym trofeum – złotą Pearl Award – która jest przyznawana przez prestiżowe stowarzyszenie custom publishingu Custom Content Council z Nowego Jorku od 2004 roku. W tym roku do rywalizacji stanęło ponad 620 projektów (publikacji, magazynów oraz serwisów internetowych o charakterze B2B i B2C) z całego świata. Magazyn BR&, którego redaktor naczelną jest Dominika Kulczyk-Lubomirska, zdobył główną nagrodę w kategorii „Design: Best Opening Spread, Less than 50,000”, (Design: najlepsza rozkładówka otwierająca w segmencie wydawnictw o nakładzie poniżej 50 tys. egz.). Ogłoszenie wyników odbyło się 6 listopada w Nowym Jorku. W załączniku zwycięskie otwarcie eseju o dylematach współczesnego mężczyzny (BR& nr 22).

Hotel Blow up Hall w poznańskim Starym Browarze został uhonorowany tytułem „Hotel Technology of the Year” podczas tegorocznej edycji European Hospitality Awards 2012.  Międzynarodowe jury było pod wielkim wrażeniem sposobu implementacji innowacji technologicznych na różnych poziomach projektu, który przełożył się bezpośrednio na wzbogacenie doświadczeń i doznań gości oraz wzmocnienie filozofii miejsca. „To świetny przykład inteligentnego użycia nowoczesnych technologii, które przekładają się magiczny klimat stworzony w przestrzeni dla gości” – komuntuje jury w uzasadnieniu. Wyniki zostały ogłoszone 2 listopada 2012 podczas gali EHA w Londynie.

Najważniejsze nagrody i wyróżnienia przyznane Staremu Browarowi 50  50 :

–  Stary Browar 50 50 Najlepszym Centrum Handlowym w Europie
W kwietniu 2005 roku w Istambule Stary Browar 50 50 został uznany przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centres) za najlepszego centrum handlowe w Europie w kategorii Design and Development of a New Project wśród obiektów handlowych średniej wielkości.

–  Stary Browar 50 50  Najlepszym Centrum Handlowym na Świecie
W grudniu 2005 roku w Phoenix (Arizona, USA) Stary Browar 50 50 otrzymał od Międzynarodowej Rady Centrów Handlowych nagrodę za najlepsze centrum handlowe na Świecie w kategorii obiektów handlowych średniej wielkości.

– Stary Browar 50 50  ikoną polskiej architektury
Stary Browar 50 50 został uznany za jedną z 20 ikon architektury, które powstały po 1989 roku. Wystawa nosząca tytuł „POLSKA.IKONY ARCHITEKTURY” była prezentowana w Centrum Sztuki Współczesnej w Zamku Ujazdowskim w Warszawie

–  Stary Browar 50 50 najlepszą inwestycją – Orły REFE
Stary Browar 50 50 otrzymał pierwsze miejsce w III konkursie „ORŁY REFE 2005” we Wrocławiu i został uznany za najlepszą inwestycję w kategorii obiektów komercyjnych.

–  Stary Browar 50 50 zdobywcą nagrody Central Eastern Europe Property Award
Stary Browar 50 50 został uznany za najlepszy obiekt w centralnej i wschodniej Europie w kategorii Najlepsze Centrum Handlowe. Nagrodę Central Eastern Europe Property Awards przyznano w konkursie „1989 -2006 The Best of The Best”, który został zorganizowany w ramach Środkowoeuropejskich Targów Nieruchomości i Inwestycji CEPIF 2006.

– Stary Browar 50 50  laureatem nagrody im Jana Baptysty Quadro
W 2004 roku Stary Browar 50 50 został uznany za najlepszy budynek postawiony w 2003 roku w Poznaniu. Nagrodę im Jana Baptysty Quadro otrzymali autorzy Starego Browaru50 50 – architekt Piotr Barełkowski i architekt Przemysław Borkowicz reprezentujący Studio ADS Sp. z o.o.

–  Stary Browar 50 50  finalistą konkursu Złoty Quadro – Budynek Półwiecza
W 2006 roku Stary Browar 50 50 został zakwalifikowany do finału konkursu o tytuł „Budynku Półwiecza” wraz z obiektami takimi, jak dom towarowy „Okrąglak”, Arena, kompleks rekreacyjny Malta oraz gmach Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu. Konkurs organizowany przez Gazetę Wyborczą jest nadzwyczajnym wydaniem corocznych architektonicznych zawodów im. Jana Baptysty Quadro (twórcy ratusza), organizowanego w Poznaniu od 1999 r.

–  Inwestor Starego Browaru50 50  zwycięzcą konkursu „Złote firmy Wielkopolski”
„Złoty inwestor 2005” to tytuł przyznany Spółce Fortis we wrześniu 2006 przez organizatorów konkursu Złote firmy Wielkopolski, czyli „Głos Wielkopolski”, „Wielkopolski Dom Mediowy” oraz Centrum Ekspertyz Gospodarczych FAE.
–  Stary Browar50 50 Najlepszym Centrum Handlowym w Europie w kategorii Rozbudowa
W kwietniu 2008 roku w Amsterdamie Stary Browar50 50 został uznany przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (International Council of Shopping Centres) za najlepsze centrum handlowe w Europie w kategorii Extensions/Refurbishments. To już trzecia statuetka przyznana Staremu Browarowi 50 50  przez tą światową organizację.
– Pasaż Starego Browaru 50 50  zwycięzcą konkursu Jana Baptysty Quadro 2008.

Stary Browar50 50 po raz drugi został nagrodzony statuetką Jana Baptysty Quadro. Laur został przyznany Pasażowi, który został uznany za najlepszą architektoniczną realizację 2007 roku w Poznaniu. Jury jednogłośnie wybrało projekt rozbudowy Starego Browaru50 50 autorstwa Piotra Barełkowskiego i Przemysława Borkowicza, choć o nagrodę ubiegało się 13 architektów. „Z satysfakcją stwierdzamy, że projektanci utrzymali bardzo wysoki poziom profesjonalizmu i to zarówno w kompozycji bryły jak i w perfekcyjnym opracowaniu detali, co nie jest często spotykanym zjawiskiem w tej skali projektach” – powiedział przewodniczący jury Jacek Cenkiel.

–  Stary Browar 50 50 w ścisłym finale World Architecture Festival.

Stary Browar 50 50 znalazł się w wąskim gronie finalistów międzynarodowego konkursu architektonicznego, który był organizowany w Barcelonie w ramach World Architecture Festival w dniach 22-24.10.2008. Łącznie do pierwszej edycji konkursu w 17 kategoriach zgłosiło się ponad 700 obiektów z 63 krajów z całego świata, a do ścisłego finału zakwalifikowało się 224 budynki z 43 krajów. W kategorii obiektów handlowych z 46 obiektów wyłoniono 11 budynków, które znajdują się we Francji, USA, Szwecji, Brazylii, Turcji, Wielkiej Brytanii, Japonii, Chinach i w Polsce.
Stary Browar50 50 został zgłoszony przez biuro architektoniczne Studio ADS Sp. z o.o. i jest jedynym obiektem z Polski, który znajduje się w ścisłym finale konkursu w kategorii obiektów handlowych.

– Stary Browar 50 50 zwycięzcą konkursu organizowanego  przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych (ICSC) w kategorii Rozbudowa:

W grudniu 2008 w Phoenix, Arizona (USA) zostrzygnęto kolejną edycję konkursu  organizowanego  przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych.  Stary Browar 50 50  został uznany za najlepsze centrum w zestawieniu obiektów rozbudowanych (RENOVATION OR EXPANSION OF AN EXISTING PROJECT)  i jest jedynym obiektem w podkategorii projektów o użyteczności mieszanej  (Mixed-Use Retail Projects).

– Stary Browar 50 50  wyróżniony przez magazyn „Twój Styl” tytułem „Doskonałość Mody 2008” za zorganizowanie wydarzenia Art & Fashion Festival, które ogłoszono „Wydarzeniem Roku”.

Odbywające się jesienią w Starym Browarze 50 50 coroczne wydarzenie łączące modę i sztukę zostało docenione przez  magazyn „Twój Styl”, którego jury i czytelnicy po raz dziesiąty przyznali tytuły „Doskonałość Mody 2008”. Gala wręczenia symbolicznych Złotych Guzików i Złotych Szpulek odbyła się 9 stycznia w Warszawskiej Wytwórni Wódek Koneser, a w tym roku w jury zasiedli m.in.: Małgorzata Foremniak, Joanna Horodyńska i Robert Kupisz.

–   Grand Prix dla Starego Browaru 50  50 !
W lutym 2009 Stary Browar 50 50 zdobył Grand Prix podczas konferencji Shopping Center Forum & Awards 2009, która odbyła się w Warszawie. Tytuł został przyznany przez portal Retailnet.pl i dwumiesięcznik Shopping Center Poland. W Jury zasiadło wiele specjalistów i ekspertów branży handlowej, którzy w uzasadnieniu podkreślali, że Stary Browar 50 50 jest najbardziej funkcjonalnym i innowacyjnym oraz najlepiej sformatowanym centrum handlowym w Polsce.

–  Top Hotel 2009 dla Blow up Hall 50 50 :
Blow Up Hall otrzymał nagrodę Top Hotel 2009 w kategorii Design dla najlepszych obiektów hotelowych w Polsce. Nagrodę przyznali goście, dzięki którym Blow Up Hall zebrał najwięcej głosów podczas głosowania internetowego.
–  Stary Browar 50 50  jednym z Modnych Miejsc 2009!

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpiło dnia 28 czerwca podczas Warsaw Fashion Street 2009, gdzie przedstawiciele Starego Browaru 50 50 odebrali statuetkę w piątej już edycji konkursu na najmodniejsze miejsce w Polsce. W konkursie organizowanym przez Dom Mody „Forget me not” nagradzane są piękne wnętrza, oryginalny design, profesjonalna obsługa i, przede wszystkim, niepowtarzalna atmosfera miejsc, w których warto bywać. Stary Browar otrzymał nagrodę Modnego Miejsca 2009 od jury konkursu, które tworzyli Katarzyna Zwolińska (dziennikarka „Viva!”), Lidia Popiel (fotograf), Jolanta Borowiec (dyrektor Polsat Cafe), Michał Zaczyński (dziennikarz „Newsweek”) oraz  Robert Krupiński (Exklusiv”).
–  Stary Browar 50  50  nagrodzony tytułem Doskonałość Mody 2009:
III edycja Art & Fashion Festival w Starym Browarze została wyróżniona tytułem Doskonałość Mody 2009 w specjalnie dla niego stworzonej kategorii „Edukacja doskonała”.

–  Stary Browar 50  50  nagrodzony w Konkursie  Klubu Twórców Reklamy:
Nagroda KTR dla Starego Browaru 50  50  w Polskim Konkursie Reklamy Klubu Twórców Reklamy 2011 dla magazynu Art & Fashion Festival „Surowy” w kategorii Design oraz dla projektu zimowo-świątecznego w kategorii Grafika 3D

–  Nagrody dla Starego Browaru 50  50  i hotelu Blow Up Hall 50  50   w Polskim Konkursie Reklamy Klubu Twórców Reklamy 2010 za identyfikację wizualną
W Polskim Konkursie Reklamy Klubu Twórców Reklamy 2010, Stary Browar oraz hotel Blow Up Hall, razem z warszawską agencją slick Design Roberta Mendla, otrzymały 2 nagrody za identyfikację wizualną. System komunikacyjny Centrum Sztuki i Biznesu Stary Browar 50  50  oraz brand book pięciogwiazdkowego hotelu Blow Up Hall 50  50  nominowane były w kategorii Design, w podkategorii Projektów identyfikacji wizualnej. Spośród 9 nominowanych obie realizacje idei50  50  otrzymały najwyższe nagrody.

–  Stary Browar odznaczony certyfikatem Polskiej Organizacji Turystycznej 2011
Polska Organizacja Turystyczna, reprezentowana przez Rafała Szmytke, prezesa  Polskiej Organizacji Turystycznej oraz Jana Wysokińskiego, Przewodniczącego Kapituły nadała Staremu Browarowi tytuł Turystycznego Produktu Roku 2011 za wkład w rozwój turystyki. Uroczystość odbyła się  w Warszawie w 2011 roku.

–  Stary Browar w konkursie 7 Nowych Cudów Polski
Stary Browar zajął pierwsze miejsce w konkursie organizowanym przez National Geographic Traveler na „7 nowych cudów Polski”. Wyniki zostały ogłoszone 24 października 2012.

 

Dodaj komentarz