– Działamy od 6 lat, a od dwóch obserwujemy bardzo duży progres – powiedział prezes specHouse – Nieruchomości Piotr Buchholz. – Stwierdziliśmy, że warto byłoby podjąć się nowych tematów i w grudniu podpisaliśmy kontrakt z PSŻ. Deklarujemy pełne zaangażowanie. Chcemy, aby mecze były jeszcze bardziej atrakcyjne, by przychodziło więcej kibiców, zamierzamy organizować koncerty, zwiększyć strefę dla dzieci i gastronomiczną. Będą nowe gadżety. Ważne, aby rodziny mogły przyjść na 5-6 godzin na stadion. Pomysłów mamy wiele. Na pierwszym meczu na pewno będzie sporo moich znajomych, nawet z Warszawy. Mam nadzieję, że wspólnie z klubem awansujemy do pierwszej ligi.
– Cały czas wymyślamy nowe rzeczy, które możemy wdrożyć w klubie – dodał wiceprezes specHouse – Nieruchomości Tomasz Tasiemski. – Biznes bardzo dobrze łączy się ze sportem. Będzie więcej możliwości. Cele? I liga, wzrost frekwencji o 50 procent i maksymalnie uatrakcyjnienie meczów.
Psż drugą siłą sportową Poznania!!!
Robi się ciekawie!
Może wreszcie będzie awans, czego życzę klubowi.
Rzeczywiście, świetny pomysł z koncertami i rozbudową strefy rodzinnej :)
Super, że Skorpiony mają tak ambitnego sponsora! Będzie się działo!!!