Śniadaniowy mariaż biznesu i koszykówki


W Parku Rozrywki „Rodzinka” 20 października odbyło się drugie z cyklu śniadań biznesowych „Klubu 100” – inicjatywy wspierającej koszykarki AZS Poznań. Pod hasłem #RodzinaAZS zebrali się przedstawiciele poznańskich firm, którym bliskie są idee akademickiego sportu.

#RodzinaAZS 5

Przypomnijmy, sam pomysł klubów partnerskich i biznesowych przy klubach sportowych nie jest zjawiskiem nowym, niemniej jednak w przypadku „Klubu 100” poznańskiego AZS przyjął on formę spotkania wręcz rodzinnego. Prawie 40 reprezentantów poznańskiej przedsiębiorczości spotkało się już po raz drugi.

Założeniem śniadań biznesowych jest, poza wymianą poglądów i wizytówek, również prezentacja ofert firm współpracujących z klubem AZS lub chcących współpracować z poznańskimi koszykarkami. Prezentacja z założenia ma przyjąć formę kilkuminutowego stand-up’u – organizatorzy chcą, aby oferty były prezentowane w ciekawy i niesztampowy sposób. Tradycjonaliści są jednak też bardzo mile widziani.

Tym razem zaprezentowały się Grupa Bemo Motors  oraz Lookad Sp. z o.o. Sp.k.

Śniadanie odbyło się dzięki zaangażowaniu sekcji koszykówki AZS, Parku Rozrywki „Rodzinka”, a także firm wspierających akademiczki – Sport Analytics i Sport Success. Patronat nad sekcją i wydarzeniem sprawuje „Nasz Głos Poznański”

A następne spotkanie w listopadzie!

Fotorelacja z pierwszego śniadania  – kliknij tutaj

Fot. Sławomir Lechna

 

Dodaj komentarz