Śniadanie #RodzinaAZS


W Parku Rozrywki „Rodzinka” w Skórzewie odbyło się kolejne z cyklu śniadań biznesowych „Klubu 100” – inicjatywy wspierającej koszykarki AZS Poznań. Pod hasłem #RodzinaAZS zebrali się przedstawiciele poznańskich firm, którym bliskie są idee akademickiego sportu. Sam pomysł klubów partnerskich i biznesowych przy klubach sportowych nie jest zjawiskiem nowym, niemniej jednak w przypadku „Klubu 100” poznańskiego AZS przyjął on formę spotkania wręcz rodzinnego.

#RodzinaAZS 07

Prawie 40 reprezentantów poznańskiej przedsiębiorczości bardzo szybko przełamało lody, wymieniając się nie tylko wizytówkami, ale też i poglądami na temat biznesowej rzeczywistości. Założeniem śniadań biznesowych jest również prezentacja ofert firm współpracujących z klubem AZS lub chcących współpracować z poznańskimi koszykarkami. Prezentacja z założenia ma przyjąć formę kilkuminutowego stand-up’u – organizatorzy chcą, aby oferty były prezentowane w interesujący i niesztampowy sposób. Tradycjonaliści są jednak też bardzo mile widziani.

Na spotkaniu zaprezentowali się – sponsor tytularny ENEA S.A., Lyfe Diet Catering oraz firma Fabryka Głosu oferująca usługi lektorskie oraz reklamy dźwiękowe dla  firm.

Prezentacji sekcji koszykówki AZS Poznań dokonał dyrektor sportowy – Łukasz Zarzycki. Śniadanie odbyło się dzięki zaangażowaniu sekcji koszykówki AZS, Parku Rozrywki „Rodzinka”, a także firm wspierających akademiczki – Sport Analytics i Sport Success. Patronat sprawuje „Nasz Głos Poznański”.

Kolejne spotkanie już 10 marca. Zapraszamy!

Paweł Chmielowski
Sport Analytics

Fot. Sławomir Lechna / Nasz Głos Poznański

 

 

Dodaj komentarz