Śniadanie biznesowe partnerów PSŻ Poznań


W sali konferencyjnej na stadionie POSiR przy ul. Warmińskiej 1 w Poznaniu odbyło się pierwsze z cyklu śniadań biznesowych „Partner PSŻ Poznań” – inicjatywy wspierającej klub żużlowy ze stolicy Wielkopolski. Na Golęcinie zebrali się przedstawiciele poznańskich firm, którym bliskie są idee „czarnego” sportu. Patronat medialny nad PSŻ Poznań sprawuje Nasz Głos Poznański.

 

Ponad 20 reprezentantów poznańskiej przedsiębiorczości bardzo szybko przełamało lody, wymieniając się nie tylko wizytówkami, ale też i poglądami na temat biznesowej rzeczywistości. Założeniem śniadań biznesowych jest również prezentacja ofert firm współpracujących z klubem PSŻ Poznań lub chcących współpracować z poznańskim klubem. Prezentacja z założenia ma przyjąć formę kilkuminutowego stand-up’u – organizatorzy chcą, aby oferty były prezentowane w interesujący i niesztampowy sposób. Tradycjonaliści są jednak też bardzo mile widziani.

Spotkanie otworzył i poprowadził Paweł Chmielowski z firmy Sport Analytics. Podczas śniadania biznesowego zaprezentowała się firma Toyota Poznań Centrum, którą przedstawiła  Żaneta Jankowska oraz Reakcja Flagi Reklamowe w osobach Mateusza Bartkowiaka i Marcina Szczerbaka.

Obecny był też radny miasta Poznania Tomasz Lipiński.

Prezentacji Poznańskiego Stowarzyszenia Żużla dokonał prezes – Arkadiusz Ładziński. Podkreślił, że jego zdaniem sponsoring, to przede wszystkim współpraca z klubem i umożliwienie współpracy pomiędzy partnerami klubu.

Kolejne spotkanie już 18 grudnia 2017 o godzinie 9.00 w sali konferencyjnej POSiR w Poznaniu ul. Warmińska 1. Zgłoszenia od firm zainteresowanych przyjmowane są mailowo pod adresem: marketing@pszpoznan.com.pl. Liczba miejsc ograniczona.

Aktualności z okolicy – www.naszglospoznanski.pl

Paweł Chmielowski
Sport Analytics

Zdjęcia Roger Gorączniak

 

Dodaj komentarz