SINSAY CAR i modowe blogerki


Huczna oprawa towarzyszyła otwarciu pierwszego w Poznaniu salonu SINSAY w Galerii Malta. Najnowszy modowy brand firmy LPP S.A. powstał z myślą o młodych kobietach, które nie boją się eksperymentów, a jego kolekcje są mocno osadzone w najnowszych trendach. Wielkopolski debiut SINSAY cieszył się ogromnym zainteresowaniem Klientów.

 

sinsay_m

– Galeria Malta po raz kolejny została wybrana na miejsce debiutu nowej marki w Poznaniu – mówi Tomasz Wojsz, dyrektor Galerii. – Salon SINSAY w naturalny sposób wpasował się w nasz tenant mix wzbogacając ofertę skierowaną do młodych, aktywnych kobiet. Na pewno stanie się kolejnym magnesem przyciągającym naszych Klientów do centrum.

Otwarcie sklepu SINSAY w Galerii Malta było poprzedzone niecodziennymi działaniami reklamowymi. Jedną z atrakcji był SINSAY CAR, który przemierzając ulice Poznania, informował poznańskie fashionistki o pierwszym w mieście sklepie tej marki. Na ulicach Poznania były dystrybuowane również zaproszenia VIP na otwarcie salonu. W ramach wydarzenia Klienci Galerii projektowali i tworzyli własne torby oraz wzięli udział w specjalnej sesji fotograficznej. Dodatkową atrakcją był konkurs na przygotowanie stylizacji, w którego jury zasiadły topowe polskie blogerki. Wszystko to przy dźwiękach specjalnie na tą okazję przygotowanego DJ-skiego setu.

SINSAY to marka dla modnych nastolatek, lubiących zaskakiwać i szukających nietuzinkowych projektów, od delikatnego romantyzmu, przez luz street fashion, po rockowe szaleństwo. Jej niewątpliwym atutem są przystępne ceny, umożliwiające nastolatkom zakupy wymarzonych T-shirtów z odważnymi nadrukami, jeansów czy modnych, niesztampowych akcesoriów.

Salon SINSAY zajmuje 281 metrów kwadratowych na pierwszym piętrze Galerii Malta. W centrum funkcjonują już trzy inne marki spółki LPP: Mohito, Cropp Town oraz House.

 

Dodaj komentarz