„W wynik działań zostały podjęte rozwiązania dot. zmian organizacyjnych w inspekcji sanitarnej. Dzielimy załogę na określone zadania, które należy realizować, czyli uciekamy od sytuacji, że każdy pracownik wykonuje wszystkie zadania oraz chcemy doprowadzić do tego, że kontakt z klientem będzie jak najszybszy. (…) Chcemy doprowadzić do tego, żeby kontakt z klientem był w ciągu jednego dnia, czyli w godzinach od 7 do 15, bo to jest pora, że możemy dzwonić do różnych klientów, i będzie to załatwione w ciągu trzech godzin” – powiedział Saczka.
Poinformował, że obecnie 13 województw pracuje we wskazanych standardzie, a pozostałe powinny w ciągu tygodnia osiągnąć zakładany standard. (PAP)
W poniedziałek informowaliśmy także:
15 002 nowe przypadki zakażenia koronawirusem w Polsce. Zmarło 156 osób
Nowe dane o koronawirusie w Wielkopolsce
Co z feriami i powrotem dzieci do szkół? Minister zdrowia nie pozostawia złudzeń