Rok 2018 z bilansem rekordów, sukcesów i zmian na MTP


– Ta decyzja jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pozwala też dopasować naszą markę do nowych obszarów działania i wyzwań stojących przed naszą firmą w ciągu najbliższych lat.
To oznacza, że powstaje marka Grupa MTP, która w sobie mieści wszystkie nasze działalności, od organizacji targów, przez konferencje, eventy, aranżację przestrzeni, reklamę zewnętrzną, po ofertę cateringową
– tłumaczy Elżbieta Roeske, wiceprezes zarządu.

Następuje czytelny podział na Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Grupę MTP.

Międzynarodowe Targi Poznańskie to ośrodek targowy nr 1 w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej. To duma Poznania, miejsce zlokalizowane w samym jego sercu. To także najnowocześniejsze w Polsce, profesjonalnie przygotowane tereny targowe, gdzie odbywają się topowe wydarzenia branżowe, goszczące ponad 700 tysięcy odwiedzających rocznie na ponad
100 imprezach targowych.

Grupa MTP to z kolei marka parasolowa działająca na terenie całego świata. Jej domena działania jest o wiele szersza i obejmuje nie tylko targi, ale też megaeventy, koncerty, zawody sportowe, spotkania firmowe oraz wiele usług towarzyszących, których potrzebują firmy i uczestnicy,
by prowadzić biznes, promować się czy po prostu bawić. My wiemy, jak to dla naszych klientów zorganizować. Dlatego motywem przewodnim naszej firmy staje się hasło: Grupa MTP. Dobrze zaprojektowane wydarzenia.

Fot. Hieronim Dymalski

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz