Rok 2018 z bilansem rekordów, sukcesów i zmian na MTP


Przez dziesięciolecia najważniejszym i jedynym zadaniem MTP była organizacja targów  w Poznaniu. Jednak ostatnie lata to czas bardzo szybkiego rozwoju działalności biznesowej i to w wielu kierunkach.

Międzynarodowe Targi Poznańskie prowadzą działalność na obszarze całej Polski, w tym na przykład w Warszawie, w Lublinie, na Śląsku, a nie jak przez lata tylko w Poznaniu. Organizujemy wystąpienia narodowe na całym świecie, a stoiska projektowane i budowane są przez nasz dział techniczny IDEA Expo, promują firmy nie tylko na terenie Europy, a także na innych kontynentach. Ekspansja na nowe obszary poza Poznaniem jest zatem naturalna dla tak dynamicznie rozwijającej się firmy jak nasza – podkreśla Przemysław Trawa, prezes zarządu.

Działalność firmy rozwinęła się także w zakresie oferty usług. – Międzynarodowe Targi Poznańskie przez lata kojarzyły się głównie z organizacją targów. Spektrum naszej oferty dzisiaj jest jednak
o wiele szersze. Dziś, poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizujemy kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, które rocznie przyciągają ponad 1 mln gości z całego świata
– dodaje Przemysław Trawa.

IDEA Expo to zespół, który nie tylko buduje stoiska targowe, ale i specjalizuje się w aranżacji każdej przestrzeni. City Marketing oferują firmom poznańską sieć nośników reklamy zewnętrznej. Zespół Garden City to propozycja dotycząca cateringu, a także  kompleks nowoczesnych restauracji. Ofertę uzupełnia wynajem powierzchni pod eventy dowolnej wielkości jak wielofunkcyjna przestrzeń konferencyjno-widowiskowa Poznań Congress Center i Arena Poznań.

Rozwijamy też zupełnie nowe usługi, które przynoszą nam nowe zyski, czego przykładem jest chociażby wydawanie branżowych czasopism. Przedsiębiorstwo jest także właścicielem firmy Nowy Adres oraz współwłaścicielem Targów Lublin – mówi Tomasz Kobierski, wiceprezes zarządu. – Firma bardzo intensywnie się rozwija. Jesteśmy już dzisiaj nowoczesnym przedsiębiorstwem otwartym na pojawiające się możliwości. Aktywnie walczymy o klienta oraz o biznes w całej Polsce oraz poza jej granicami – wyjaśnia wiceprezes.

By uporządkować ofertę biznesową firmy konieczne było powołanie do życia nadrzędnej marki korporacyjnej pod nazwą Grupa MTP. 

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz