Nowe kategorie
Kreatura zmienia się. W tegorocznej edycji dołączono nowe kategorie, dostrzegając dziedziny, które bardzo szybko się rozwijają, takie jak digital out of home i public relations.
– Zauważyliśmy też znaczenie działań employer brandingowych, poświęcając im osobną kategorię. Bardziej precyzyjnie zdefiniowaliśmy kategorię influencer marketingu, a do kategorii techniki włączyliśmy dwa nowe punkty: reżyserię i kostiumy. Pojawiła się też nowa kategoria: kampania/projekt niskobudżetowy – wymienia Wygnański
Nowością jest także konkurs dla młodych kreatywnych Kreatura X. Uczestnicy w wieku do 30 lat przygotowali prace w odpowiedzi na brief marki Skoda.
Jury oceni i nagrodzi projekty w łącznie 22 kategoriach: DOOH (digital out of home), Influencer marketing, Kampania public relations, Kampania employer branding/HR, Kampania/projekt niskobudżetowy, Kreatura X, Film, Prasa, Outdoor/indoor (OOH), Radio, Digital, Event, Ambient (im. Konrada Świebody), Design, Kampania, Materiały promocyjne, Content marketing, Techniki, Kampania społeczna/CSR, Reklama własna, Open, Salon odrzuconych.
Jury
Obrady jury odbędą się 13-14 listopada. Przewodniczącą będzie Karolina Kałużna, współzałożycielka i dyrektor kreatywna agencji Przestrzeń. Kałużna od ponad 10 lat pracuje w branży reklamowej. W jury zasiądą także przedstawiciele firm i agencji: Allegro, Cut the Mustard, GoldenSubmarine, Gong, Insignia, K2, McCann Worldgroup, Peppermint, Tandem Media, The Digitals, OS3, Wyraz, oraz przedstawiciele takich marketerów, jak: Enea, Orange, Santander Bank Polska i Skoda.
Gala
Wręczenie tegorocznych Kreatur odbędzie się 28 listopada w Małej Warszawie – nieprzypadkowym miejscu, które koresponduje ze sztuką wszelką. Galę poprowadzi Marzena Rogalska, znana i lubiana dziennikarka telewizyjna i radiowa.
KUP BILET – https://kreatura.pl/
***
Pełny skład jury, opis kategorii, ogłoszenie nominacji, bilety na galę i inne szczegółowe informacje zainteresowani znajdą na stronie https://kreatura.pl/