Przesunięto termin robót w rejonie Kaponiery


– Informujemy, że z przyczyn niezależnych od MPK Poznań Sp. z o.o. od wtorku, 18 listopada 2014 roku godz. 5.00 do wtorku, 25 listopada 2014 roku godz. 19.00 na liniach 51, 63, 68, 69, L oraz 231, 232, 233, 234, 235, 236, 238, 239, 240, 242, 243, 246, 248, 249, 251 i 252 obowiązywać będą przebiegi tras i rozkłady jazdy ważne przed 12 listopada – czytamy w najnowszym komunikacie MPK Poznań.

MPK

Ponadto przebiegi tras linii 12 i 14 nie zostają zmienione tzn. w każdy dzień roboczy do godz. 5.00 i od godz. 19.00 oraz w soboty przez cały dzień tramwaje linii 12 i 14 kursują objazdem przez ul. Roosevelta (z pominięciem Dworca Zachodniego).

Polecamy najnowsze materiały z działy komunikacja dwutygodnika „Nasz Głos Poznański”:

Jeśli dziewiątka to na Sołacz

Jeszcze sześćdziesiąt lat temu, w przeciwieństwie do tramwajów, linie autobusowe – i funkcjonujące wówczas trolejbusowe – miały oznakowanie literowe. W 1954 roku odpowiedzialni za komunikację miejską urzędnicy postanowili to zmienić. Przybywało linii autobusowych i trolejbusowych – i patrząc perspektywicznie – elastyczne dla komunikacji było oznakowanie cyfrowe, które od 1911 roku miały tramwaje (przedtem linie wyróżniano kolorami). Więcej kliknij tutaj.

Kaponiera: nowe utrudnienia w komunikacji

W związku z kolejnym etapem przebudowy ronda Kaponiera i Mostu  Uniwersyteckiego od 12 listopada nastąpią zmiany w funkcjonowaniu komunikacji tramwajowej i autobusowej. Aby ułatwić poruszanie się po mieście, zmiany w komunikacji tramwajowej będą wprowadzane okresowo. Więcej kliknij tutaj.

Ulica Poznańska w Skórzewie na pierwszym miejscu

Wniosek na rozbudowę ulicy Poznańskiej w Skórzewie – II etap, jest na pierwszym miejscu listy rankingowej zadań ubiegających się o dofinansowanie w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2012-2015 – Etap II Bezpieczeństwo-Dostępność-Rozwój. Drugi projekt – dotyczący rozbudowy ulicy Kierskiej w Rokietnicy znalazł się na 14 miejscu i również ma szansę na dotacje. Więcej kliknij tutaj.

oprac. TWW, fot. MPK Poznań

Dodaj komentarz