Poznań stolicą literatury – nadchodzą Poznańskie Targi Książki!


Dzieci mogą też wziąć udział m.in. w warsztatach z Kicią Kocią czy zajęciach pt. „Tworzymy Książkę”. Pełny program aktywności znajduje się także na stronie Poznańskich Targów Książki.

Z kolei nieco większe dzieci z pewnością zainteresują warsztaty „Przedsiębiorczość? Sprawdzam!” czy tworzenia chińskiej kaligrafii. Ponadto w trakcie targów odbędą się warsztaty z pisania – jeden z nich „Knujemy i spiskujemy, czyli wymyślamy kryminał” z udziałem Piotra Bojarskiego.

Spotkanie dla branży – Book Marketing

Podczas targów odbędzie się szereg konferencji, spotkań i prelekcji dla profesjonalistów. Grupa MTP z Literacka Sp. z o.o. wprowadzają, jako pierwsi na rynku, innowacyjne wydarzenie dla profesjonalistów z branży książkowej: Konferencję Book Marketing skierowaną do pracowników wydawnictw, bibliotek, księgarzy, self-publisherów i blogerów.

Celem konferencji jest wprowadzenie świata literatury w erę social mediów i big data. Prelegenci opowiedzą, o tym, jak korzystać z nowych technologii w kontekście publikacji najróżniejszych form wydawniczych. Wystąpią m.in. Katarzyna Bonda, która oprowadzi uczestników Book Marketingu po procesie wydania książki w Polsce czy Paweł Tkaczyk, który budował strategie dla takich firm jak Sony, Orange czy HBO.

Wydarzenie odbędzie się w piątek i sobotę (6-7 marca) w salach GH i CD na antresoli pawilonu 7. Ilość miejsc na Book Marketing jest ograniczona, dlatego warto kupić bilet wcześniej na stronie www.tobilet.pl

Ponadto przedstawiciele wydawnictw, bibliotekarze, tłumacze (i nie tylko) mogą wziąć udział w otwartych panelach i spotkaniach branżowych organizowanych przez wystawców i partnerów targów w salach konferencyjnych na antresoli pawilonu 7. Prelekcje będą dotyczyć m.in. prawa autorskiego czy kompetencji w edukacji.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz