Poznań daje pracę


Kampania „Poznań daje pracę” na nośnikach zewnętrznych w Warszawie,
Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej
Górze została zakończona.

Nadal trwa kampania w internecie, polegająca na
publikowaniu ofert pracy na stronie www.poznandajeprace.pl. Od momentu
startu tj. 22 listopada, opublikowano prawie 300 ogłoszeń z ponad
30 poznańskich firm, poszukujących specjalistów w wybranych branżach.

Podsumowując pierwszy etap kampanii, w ramach nośników outdoor, w ośmiu miastach
Polski pojawiło się 195 billboardów. Dodatkowo kampania miała formę spotów radiowych,
reklam prasowych i insertu. Na uruchomionej platformie internetowej firmy z Konsorcjum
Marki Poznań oraz te obserwujące kampanię wciąż na bieżąco dodają swoje oferty pracy.
Te opublikowane na początku stycznia to między innymi: konstruktor mechanik oraz elektryk
w firmie Solaris czy redaktor naczelny oraz doradca klienta biznesowego w Komputronik.
Na stronie www.poznandajeprace.pl do dziś zanotowano ponad 40 tysięcy unikalnych
użytkowników, którzy wygenerowali prawie 400 tysięcy odsłon.

Od startu kampanii nie minęły nawet dwa miesiące, a zatem proces rekrutowania
pracowników w firmach zaangażowanych w „Poznań daje pracę” wciąż trwa. Z dostępnych
na dziś oficjalnych danych wynika, że na blisko 300 ogłoszeń zamieszczonych na platformie
internetowej odpowiedziało prawie tysiąc osób przesyłając swoje CV. Na próbę podjęcia
pracy w Poznaniu decydowali się między innymi mieszkańcy Warszawy, Wrocławia, Gdańska,
Łodzi, Bydgoszczy czy Zielonej Góry. Proces aplikowania został zakończony w przypadku
ponad 150 ofert, które zostały już usunięte ze strony internetowej, niemniej rekrutacja na te
stanowiska jest w toku. W pozostałych 140 przypadkach aplikowanie wciąż jest możliwe.

Kampania została pozytywnie odebrana m.in. we Wrocławu, Gdańsku, Szczecinie, Łodzi czy
Bydgoszczy, gdzie pomysł spotkał się z dobrymi recenzjami i zainteresowaniem mediów.
Opinie środowiska biznesowego i specjalistów zajmujących się gospodarką wskazują, że
działania takie jak poznańska kampania są sygnałem dla pracodawców, że miasto potrafi i
chce wychodzić naprzeciw ich potrzebom. Przewidujemy kontynuację działań o charakterze
proinwestorskim z przekonaniem, że będą miały pozytywny wpływ na wzmocnienie wizerunku miasta jako centrum biznesowego i przyjaznego inwestorom. Dane dotyczące

pierwszego okresu trwania rekrutacji zostaną podane w marcu.

Dodaj komentarz