POSUM – nowoczesne rozwiązania dla pacjentów


– Zdajemy sobie sprawę, że dodzwonienie się do placówek medycznych potrafi być trudne – mówi Konrad Zaradny, dyrektor POSUM. – Dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić zmiany, które ułatwią pacjentom kontakt z naszym ośrodkiem. Chcemy pomóc pacjentom i sprawić, aby zarówno rejestracja jak i sama wizyta lekarska przebiegły w możliwie wygodny i przyjazny sposób. Wprowadzanie zmian w ochronie zdrowia wymaga szczególnej ostrożności i umiejętności. Mimo to mamy ambicje i odwagę, by to robić, ponieważ poznaniacy i poznanianki zasługują na nowoczesną opiekę medyczną, w której pacjent jest stawiany zawsze na pierwszym miejscu. Jesteśmy po to, aby wspierać naszych mieszkańców.

Wsparcie Biura Poznań Kontakt przy rejestracji do Poradni Chirurgii Dziecięcej było pilotażowym projektem, który okazał się spektakularnym sukcesem. Dlatego od środy, 2 sierpnia, takie samo usprawnienie zostanie uruchomione dla dwóch kolejnych poradni: chirurgii ogólnej i proktologicznej…

Szybsze terminy, krótsze kolejki

Równocześnie – również w lipcu – POSUM wprowadził powiadomienia SMS o zbliżających się wizytach z możliwością ich odwołania. Wiadomości dostarczane są do pacjentów trzy dni przed terminem spotkania z lekarzem, a odwołanie wizyty zajmuje tylko kilka sekund. Na razie powiadomienia zostały uruchomione dla 9 poradni: dermatologicznej, okulistycznej, onkologicznej, proktologicznej i urologicznej, a także dla chirurgii dziecięcej, naczyniowej, ogólnej i urazowo-ortopedycznej. SMS-y wysyłane są również po zapisach na badania mammograficzne.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz