Zarząd Dróg Miejskich w Poznaniu wprowadził kolejne usługi, które można załatwić bez wychodzenia w domu. Obok e-identyfikatora parkingowego, e-abonamentu i e-płatności pojawiła się możliwość wykupienia e-kopert.
– Od 1 lutego osoby, które chcą parkować na kopertach dla dostaw lub zastrzec miejsce postojowe przy ulicy objętej strefą płatnego parkowania i korzystać z niego na zasadzie wyłączności, mogą załatwić formalności z tym związane bez wychodzenia z domu, na stronie strefa.zdm.poznan.pl – mówi Piotr Libicki, zastępca dyrektora Zarządu Dróg Miejskich. – To kolejny krok w ułatwianiu klientom kontaktu z ZDM i usprawnianiu naszej pracy.
Nowością jest również to, że papierowy zegar wykorzystywany przez dostawców parkujących na kopertach został zastąpiony zegarem elektronicznym, dostępnym na stronie ZDM przy zakupie identyfikatora.
Podstrona strefa.zdm.poznan.pl zawiera cztery zakładki, które kierują klientów do poszczególnych usług oferowanych przez Biuro Strefy Płatnego Parkowania ZDM. Online można załatwić sprawy związane ze strefą płatnego postoju – koperty przy ulicach, zakupić e-identyfikator parkingowy mieszkańca, osoby z niepełnosprawnością i kombatanta Czerwca 1956 r., a także jedno- i wielodniowe e-abonamenty pozwalające parkować w strefie.