Opel Bońkowski z Lechem Poznań


Dwie silne wielkopolskie marki połączyły dziś siły. Dzięki podpisanej umowie firma Opel Bońkowski została partnerem motoryzacyjnym Lecha Poznań.

Umowę podpisali współwłaściciel firmy Opel Bońkowski Dominika Bońkowska oraz prezes Lecha Poznań Karol Klimczak. Będzie ona obowiązywała do końca 2015 roku. Logo firmy pojawi się na materiałach reklamowych przygotowywanych przez klub oraz bandach elektronicznych na stadionie.

– Opel Bońkowski to firma od lat związana z naszym miastem. Podobnie jak Lech Poznań jest silną marką w Wielkopolsce, co nasz szczególnie cieszy, gdyż naszą ambicją jest współpraca z najlepszymi. Jestem przekonany, że nasza współpraca przyniesie obu stronom wymierne korzyści – mówi Karol Klimczak.

Strony wyraziły nadzieję, że partnerstwo to przybliży działalność klubu nie tylko w zakresie wydarzeń sportowych, ale także szerokiej możliwości wykorzystania potencjału stadionu do organizowania różnego rodzaju wydarzeń firmowych dla klientów marki Opel i nie tylko.

– Jesteśmy liderem na rynku dealerów aut osobowych w Wielkopolsce. Wiemy, że wielu naszych klientów to również kibice Lecha Poznań, dlatego bardzo cieszymy się z rozpoczęcia współpracy z klubem. Chcemy by marka Opel Bońkowski była widoczna na stadionie przy Bułgarskiej, jak również by herb klubu pojawił się w naszych salonach dodaje Dominika Bońkowska.

Firma Bońkowski powstała w 1969 roku w Baranowie pod Poznaniem. W roku 1991 została podpisana umowa autoryzacyjna marki Opel. Kolejną lokalizację z komfortowym salonem sprzedaży oraz ogromnym serwisem, wyprzedającym swoje czasy, uruchomiono w Sadach przy ulicy Poznańskiej 10. Tam też uzupełniono autoryzację Opla, o kolejną markę koncernu General Motors – Chevrolet. Obecnie Opel Bońkowski to dwa obiekty: w Sadach dla Wielkopolan w Poznaniu przy ul. Polskiej, by ułatwić klientowi z centrum miasta dotarcie do stacji dealerskiej. Rodzinny biznes rozwijał się dynamicznie, by w roku 2003 dołożyć do obsługiwanego portfela markę Toyota. Obecnie komfortowy obiekt o powierzchni ponad 3.000 metrów kwadratowych mieści się w Komornikach przy ulicy Platynowej 2. Ofertę marek popularnych dopełnia marka klasy Premium BMW, której siedziba mieści się w Szczecinie, w nowym obiekcie o powierzchni 2.000 metrów kwadratowych i nowoczesnym wyposażeniu. W obiekcie tym swoją obecność zaznaczyła także niszowa marka MINI oraz motocykle BMW. W 4 obiektach pracuje łącznie ponad 150 osób, a roczna sprzedaż grupy wynosi powyżej 1700 sztuk pojazdów i motocykli.

Fot: lechpoznań.pl

1 komentarz

  1. Adam pisze:

    Gratuluję klubowi i dealerowi Opla. Myślę, że motoryzacja doskonale pasuje do piłki nożnej. Nie tylko salony wchodzące w skład sieci producenckiej, ale i sami producenci powinni pomyśleć o tego rodzaju inwestycjach marketingowych. Męski sport i samochody to dobra kombinacja.

Dodaj komentarz