Ograniczenia w funkcjonowaniu WUW w Poznaniu


SPRAWY OBYWATELSTWA POLSKIEGO (Wydział Spraw Obywatelskich)

  1. zawieszone zostaje funkcjonowanie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego;
  2. zawieszona zostaje możliwość dokonania rezerwacji internetowej wizyty;
  3. klienci posiadający rezerwację internetową wizyty i zainteresowani jej przeniesieniem na termin późniejszy proszeni są o kontakt drogą elektroniczną na adres: obywatelstwo@poznan.uw.gov.pl ze wskazaniem:
    • terminu, na który dokonana była rezerwacja wizyty,
    • imienia i nazwiska osoby, której dotyczy wizyta;
  4. klienci uzupełniający złożony wniosek w sprawie obywatelstwa polskiego proszeni są o przesłanie dokumentów za pośrednictwem operatora pocztowego;
  5. informacja telefoniczna w dni robocze pod numerem:
    • 61 8541 032 czynna od godziny 8.30 do 10.00,
    • 61 8541 052 czynna od godziny 10.00 do 13.00;
  6. w przypadku braku możliwości uzyskania połączenia telefonicznego prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres: obywatelstwo@poznan.uw.gov.pl.

OBSŁUGA CUDZOZIEMCÓW I ZEZWOLENIA NA PRACĘ (Wydział Spraw Cudzoziemców)

  1. odwołane zostają wszystkie zaplanowane wizyty w celu przeglądania akt postępowań administracyjnych oraz przesłuchania stron. Nowe, możliwe terminy, zostaną przekazane za pośrednictwem poczty elektronicznej;
  2. wizyty zarezerwowane w tym okresie drogą internetową zostaną przerejestrowane na późniejsze terminy;
  3. zalecamy kontakt za pośrednictwem operatorów pocztowych, poczty elektronicznej oraz infolinii Wydziału. Dla zachowania terminów legalnego pobytu w kraju wnioski i uzupełnienia w sprawach cudzoziemców proszę przesyłać tylko za pośrednictwem operatora Poczta Polska S.A. lub odłożyć w czasie;
  4. wnioski o pobyt czasowy, stały i pobyt rezydenta długoterminowego UE należy nadać najpóźniej ostatniego dnia legalnego pobytu i czekać na dalsze instrukcje z urzędu.
Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz