Ograniczenia w funkcjonowaniu WUW w Poznaniu


Informacje szczegółowe:

SPRAWY PASZPORTOWE (Wydział Spraw Obywatelskich)

  1. lokalizacje paszportowe w Poznaniu, Koninie, Lesznie, Kaliszu, Pile, Gnieźnie, Szamotułach i Nowym Tomyślu czynne będą w godzinach od 11.00 do 15.00;
  2. lokalizacja paszportowa w Ostrowie Wlkp. czynna będzie w godzinach od 8.00 do 12.00, zgodnie z  godzinami obsługi klienta w starostwie powiatowym wprowadzonymi na czas obowiązywania w kraju stanu zagrożenia epidemicznego;
  3. wniosek o wydanie dokumentu paszportowego złożyć można w Oddziale Paszportów w Poznaniu, Koninie, Lesznie, Kaliszu i Pile wyłącznie w przypadku wystąpienia sytuacji niecierpiącej zwłoki (niezależnie od posiadanej rezerwacji internetowej), po uprzednim umówieniu wizyty drogą telefoniczną pod numerami:
    • Oddział Paszportów w Poznaniu: 61 854 10 16 lub  61 854 10 51,
    • Oddział Paszportów w Koninie:  63 247 77 29,
    • Oddział Paszportów w Lesznie: 65 511 82 13,
    • Oddział Paszportów w Kaliszu: 62 760 83 18,
    • Oddział Paszportów w Pile: 67 211 89 05;
  4. nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie dokumentu paszportowego w Terenowych Punktach Paszportowych w Gnieźnie, Szamotułach, Nowym Tomyślu i Ostrowie Wlkp.;
  5. dokument paszportowy można odebrać w miejscu złożenia wniosku paszportowego na terenie województwa wielkopolskiego wyłącznie w przypadku wystąpienia sytuacji niecierpiącej zwłoki (niezależnie od posiadanej rezerwacji internetowej), po uprzednim umówieniu wizyty drogą telefoniczną pod numerami:
    • Oddział Paszportów w Poznaniu 61 854 10 16 lub 61 854 10 51,
    • Oddział Paszportów w Koninie:  63 247 77 29,
    • Oddział Paszportów w Lesznie: 65 511 82 13,
    • Oddział Paszportów w Kaliszu: 62 760 83 18,
    • Oddział Paszportów w Pile: 67 211 89 05,
    • Terenowy Punkt Paszportowy w Ostrowie Wlkp.: 62 737 84 78,
    • Terenowy Punkt Paszportowy w Gnieźnie: 61 424 66 30,
    • Terenowy Punkt Paszportowy w Szamotułach: 61 292 55 46,
    • Terenowy Punkt Paszportowy w Nowym Tomyślu: 61 442 67 60
  6. w przypadku braku możliwości uzyskania połączenia telefonicznego prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres:
  7. zawieszona zostaje możliwość dokonania rezerwacji internetowej wizyty;
  8. klienci posiadający rezerwację internetową wizyty i zainteresowani jej przeniesieniem na termin późniejszy proszeni są o kontakt drogą elektroniczną na adres: rezerwacja@poznan.uw.gov.pl ze wskazaniem:
    • lokalizacji paszportowej, której dotyczy wniosek,
    • rodzaju wizyty – złożenie wniosku lub odebranie paszportu,
    • terminu, na który dokonana była rezerwacja wizyty,
    • imienia i nazwiska osoby, której dotyczy wizyta.
Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz