lokalizacje paszportowe w Poznaniu, Koninie, Lesznie, Kaliszu, Pile, Gnieźnie, Szamotułach i Nowym Tomyślu czynne będą w godzinach od 11.00 do 15.00;
lokalizacja paszportowa w Ostrowie Wlkp. czynna będzie w godzinach od 8.00 do 12.00, zgodnie z godzinami obsługi klienta w starostwie powiatowym wprowadzonymi na czas obowiązywania w kraju stanu zagrożenia epidemicznego;
wniosek o wydanie dokumentu paszportowego złożyć można w Oddziale Paszportów w Poznaniu, Koninie, Lesznie, Kaliszu i Pile wyłącznie w przypadku wystąpienia sytuacji niecierpiącej zwłoki (niezależnie od posiadanej rezerwacji internetowej), po uprzednim umówieniu wizyty drogą telefoniczną pod numerami:
Oddział Paszportów w Poznaniu: 61 854 10 16 lub 61 854 10 51,
Oddział Paszportów w Koninie: 63 247 77 29,
Oddział Paszportów w Lesznie: 65 511 82 13,
Oddział Paszportów w Kaliszu: 62 760 83 18,
Oddział Paszportów w Pile: 67 211 89 05;
nie ma możliwości złożenia wniosku o wydanie dokumentu paszportowego w Terenowych Punktach Paszportowych w Gnieźnie, Szamotułach, Nowym Tomyślu i Ostrowie Wlkp.;
dokument paszportowy można odebrać w miejscu złożenia wniosku paszportowego na terenie województwa wielkopolskiego wyłącznie w przypadku wystąpienia sytuacji niecierpiącej zwłoki (niezależnie od posiadanej rezerwacji internetowej), po uprzednim umówieniu wizyty drogą telefoniczną pod numerami:
Oddział Paszportów w Poznaniu 61 854 10 16 lub 61 854 10 51,
Oddział Paszportów w Koninie: 63 247 77 29,
Oddział Paszportów w Lesznie: 65 511 82 13,
Oddział Paszportów w Kaliszu: 62 760 83 18,
Oddział Paszportów w Pile: 67 211 89 05,
Terenowy Punkt Paszportowy w Ostrowie Wlkp.: 62 737 84 78,
Terenowy Punkt Paszportowy w Gnieźnie: 61 424 66 30,
Terenowy Punkt Paszportowy w Szamotułach: 61 292 55 46,
Terenowy Punkt Paszportowy w Nowym Tomyślu: 61 442 67 60
w przypadku braku możliwości uzyskania połączenia telefonicznego prosimy o kontakt drogą elektroniczną na adres:
Oddział Paszportów w Poznaniu i Terenowy Punkt Paszportowy w Gnieźnie, Szamotułach i Nowym Tomyślu: paszport@poznan.uw.gov.pl,
zawieszona zostaje możliwość dokonania rezerwacji internetowej wizyty;
klienci posiadający rezerwację internetową wizyty i zainteresowani jej przeniesieniem na termin późniejszy proszeni są o kontakt drogą elektroniczną na adres: rezerwacja@poznan.uw.gov.pl ze wskazaniem:
lokalizacji paszportowej, której dotyczy wniosek,
rodzaju wizyty – złożenie wniosku lub odebranie paszportu,
terminu, na który dokonana była rezerwacja wizyty,