Odbiór odpadów: zmiany od nowego roku


Kiedy należy dokonać wpłaty?

W przypadku nieruchomości zamieszkałej, niezamieszkałej lub mieszanej termin płatności upływa 15. dnia każdego miesiąca z góry (czyli np. za styczeń musimy zapłacić do 15. stycznia).

Jeśli jesteśmy właścicielami nieruchomości rekreacyjno-wypoczynkowej (np. domku letniskowego), to opłatę musimy wnieść do 15. czerwca danego roku – jest to opłata jednorazowa.

Jak dokonać wpłat?

Wpłat można dokonać:

– przelewem na indywidualny rachunek bankowy
– w oddziale banku.
Warto pamiętać! Jeśli składamy kilka deklaracji, zróbmy jeden przelew – w tytule wpisując: Opłata za śmieci. Wpłat można dokonywać od 4.01.2022 r., w innym przypadku środki zostaną zwrócone. Wynika to z konieczności otwarcia kont bankowych.

Więcej informacji na temat poznańskiego systemu gospodarowania odpadami i numerów kont można znaleźć na stronie: https://www.poznan.pl/odpady/. WGK/ AJ

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz