Obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym


Od 28 do 31 grudnia urzędnicy będą przyjmowali klientów w normalnych godzinach pracy, tj. 7:30-17:00 (poniedziałek), 7:30- 15:30 (pozostałe dni) Jednocześnie przypominamy, że w wyniku pandemii koronawirusa w większości przypadków osobista wizyta w urzędzie jest możliwa wyłącznie po uprzedniej rezerwacji miejsca pod adresem

https://www.poznan.pl/mim/rezerwacje/rezerwacje.html.

W nowym roku urząd wraca do bieżącego działania od 4 stycznia.

Jednostki i spółki miejskie

Zarząd Transportu Miejskiego: czwartek, 24 grudnia będzie w ZTM Poznań dniem wolnym od pracy. Zarówno siedziba, jak i Punkty oraz Biuro Obsługi Klienta będą zamknięte. Osoby planujące w najbliższym czasie wizytę w POK lub BOK proszone są o skorzystanie z punktów do środy (23 grudnia) lub od poniedziałku – 28 grudnia.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz