Obsługa klientów w okresie świąteczno-noworocznym


Jak będzie funkcjonował Urząd Miasta Poznania oraz jednostki i spółki miejskie w okolicach świąt i Sylwestra? Podpowiadamy.

Urząd Miasta Poznania
We wtorek, 24 grudnia Urząd Miasta Poznania będzie nieczynny (w zamian pracownicy magistratu byli do dyspozycji mieszkańców w sobotę, 14 grudnia). Wyjątkiem będzie Urząd Stanu Cywilnego. Pracownicy USC będą pełnić dyżur w zakresie rejestracji zgonów w filii przy ul. 23 Lutego 4/6, w godz. 8:00-12:00 (nie trzeba się umawiać na wizytę).

Natomiast po świętach, 27 oraz 30 i 31 grudnia, urząd będzie czynny w normalnych godzinach pracy, czyli 7:30-17:00 (poniedziałek), 7:30- 15:30 (pozostałe dni).

Wizyta jest możliwa po uprzedniej rezerwacji miejsca. Można to zrobić przez system internetowy lub dzwoniąc do Biura Poznań Kontakt pod numerem telefonu: 61 646 33 44 (infolinia czynna w godz. 7:30 -20:00, w dni powszednie).

W 2025 roku urząd wraca do pracy od 2 stycznia.

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz