Od poniedziałku – 25 sierpnia – pasażerowie będą mogli korzystać z nowego Punktu Obsługi Klienta Zarządu Transportu Miejskiego. Będzie największy z dotychczasowych, obejmie aż sześć stanowisk i znajdzie się w doskonałej lokalizacji – w atrium Międzynarodowych Targów Poznańskich, przy przystanku tramwajowym „Most Dworcowy”. Punkt będzie czynny do piątku – 17 października.
– Serdecznie zapraszam do korzystania z lokalizacji na targach – mówi Bogusław Bajoński, dyrektor ZTM Poznań. – Punkt będzie czynny w takich samych godzinach jak pozostałych 11 Punktów Obsługi Klienta, czyli od godziny 6.00 do 20.00.
Zainteresowanie kartami PEKA nie maleje, dlatego znacząco – prawie dwukrotnie – zostanie zwiększona liczba stanowisk w Punktach Obsługi Klienta ZTM Poznań. Oprócz sześciu stanowisk na MTP, w przyszłym tygodniu zostaną otwarte dwa dodatkowe stanowiska w punktach na Dworcu Sobieskiego i na Dworcu Śródka. Natomiast do sześciu stanowisk stworzonych do obsługi technicznej kart PEKA, mieszczących się w punktach: przy ul. Matejki, na Dębcu, na moście Teatralnym, na Ogrodach, na Sobieskiego i na Ratajach, dojdzie dodatkowe stanowisko w punkcie przy ul. Głogowskiej.
Łącznie stanowisk obsługi klienta będzie 32, co w porównaniu do 17 stanowisk funkcjonujących 1 lipca 2014r., jest znaczącą zmianą wprowadzoną dla poprawy standardu obsługi klientów.
Informujemy także, że wszystkie Punkty Obsługi Klienta ZTM Poznań będą czynne także w soboty: 30 sierpnia i 6 września, w godzinach od 8.00 do 20.00.
Punkt Obsługi Klienta ZTM Poznań to miejsce, w którym można:
– kupić bilety papierowe i okresowe,
– doładować tPortmonetkę,
– złożyć wniosek o wydanie imiennej karty PEKA,
– odebrać imienną kartę PEKA,
– wyrobić kartę PEKA na okaziciela,
– zapisać uprawnienie do ulgi na imiennej karcie PEKA,
– zapłacić opłatę dodatkową,
– uzyskać informację o aktualnej taryfie, układzie komunikacyjnym miasta, systemie PEKA, objazdach, promocjach biletowych,
– złożyć reklamację w formie pisemnej (za wyjątkiem punktu ZTM mieszczącego się przy ulicy Matejki 59, gdzie reklamacje można złożyć w Biurze Obsługi Klienta ZTM znajdującym się w pomieszczeniu obok POK).
Od 25 sierpnia Punktów Obsługi Klienta ZTM będzie 12.