Nowy herb Warty Poznań


Za stworzenie nowego herbu zielonych jest odpowiedzialna poznańska agencja 360° Mood Agency, która sięgnęła nie tylko do historii klubu, ale bazowała również na jego niezwykłej różnorodności. W efekcie powstał nie tylko nowy herb Warty Poznań, ale również księga znaku, wraz z brandbookiem.

– W pierwszym etapie procesu projektowania herb dosyć wiernie odzwierciedlał charakterystyczne szeryfy litery „W”, jednak z czasem została wypracowana bardziej syntetyczna wersja znaku – tłumaczy Tomasz Szlufik, CEO/Creative Mood Agency i dodaje: – Odpowiednie dopasowanie proporcji w konstrukcji i harmonijne zestawienie kompozycji elementów herbu, pozwoliły nam osiągnąć jego optymalną czytelność dla wszystkich nośników graficznych, na których herb będzie zamieszczany.

Klub zyskał teraz nie tylko nowy herb i zdefiniowaną podstawową barwę. Na etapie budowania identyfikacji określono również nowy, energetyczny, jasnozielony kolor podkreślający te dodatkowe – równie istotne – działania Warty Poznań.

– Pamiętamy o swojej pięknej, 111-letniej już historii Warty Poznań, ale jednocześnie od dłuższego już czasu budujemy nowy wizerunek klubu piłkarskiego, który swoimi działaniami wykracza poza to, co dzieje się na boisku. Nowy herb stanowi połączenie tradycji i nowoczesnego podejścia do funkcjonowania klubu. Wierzymy w to, że pozwoli jeszcze bardziej wzmocnić tożsamość „Zielonej Rodziny” – mówi Piotr Leśniowski, rzecznik prasowy Warty Poznań.

Czytaj także:

Tak ma wyglądać stadion Warty Poznań

Więcej na kolejnych stronach tego artykułu:

Dodaj komentarz