Na trwających w Detroit targach motoryzacyjnych North American International Auto Show (NAIAS) Porsche zaprezentowała światu najnowszą generację ekstrawaganckiej 911-ki.
- Porsche Macan S / Weiterer Text ber OTS und www.presseportal.de/pm/9820 / Die Verwendung dieses Bildes ist fr redaktionelle Zwecke honorarfrei. Verffentlichung bitte unter Quellenangabe: "obs/Porsche Holding SE"
- Porsche Macan Turbo Interieur / Weiterer Text ber OTS und www.presseportal.de/pm/9820 / Die Verwendung dieses Bildes ist fr redaktionelle Zwecke honorarfrei. Verffentlichung bitte unter Quellenangabe: "obs/Porsche Holding SE"
Światowa premiera Porsche 911 Targa: Na trwających w Detroit targach motoryzacyjnych North American International Auto Show (NAIAS) Porsche zaprezentowała światu najnowszą generację ekstrawaganckiej 911-ki. Będzie to pierwszy model łączący klasyczne nadwozie typu targa z nowoczesną techniką w zakresie zadaszenia. Podobnie jak kultowy oryginał, nowy model Porsche 911 Targa wyposażony jest w charakterystyczny, wzdłużny wspornik w miejscu słupków B, rozsuwany dach nad przednimi siedzeniami i tylną, panoramiczną szybę bez słupka C. W przeciwieństwie do klasycznych modeli nowa Targa będzie miała automatycznie otwierany i zamykany dach. Wciśnięcie jednego przycisku uruchamia w pełni automatyczny – i bardzo efektowny – mechanizm składania dachu.Posiadając wspomniane wyposażenie, wariant 911 Targa stanowi wysokiej klasy, nowatorską przeróbkę pojazdu z 1965 roku. Połączenie szerokiej tylnej części nadwozia, typowej dla modeli z napędem AWD, wspornika wzdłużnego typu targa oraz tylnej szyby w kształcie kopuły nadaje nowej 911-ce nadzwyczaj sportową aparycję i nisko zawieszony profil.
Model Targa 4 posiada 3,4-litrowy, 350-konny (257 kW) silnik typu bokser. Wyposażony jest w dwusprzęgłową skrzynię biegów (PDK) oraz pakiet „Sport Chrono” i przyspiesza do 100 km/h zaledwie w 4,8 s, osiągając maksymalną prędkość 282 km/h. Topowy model to 911 Targa 4S o mocy 400 KM (295 kW) o objętości skokowej 3,8 l, wyposażony jest w skrzynię biegów PDK i pakiet „Sport Chrono”, osiąga maksymalną prędkość 296 km/h, przyspieszając do 100 km/h w 4,4 s. Obydwa sportowe modele posiadają certyfikaty zgodności ze standardem emisyjnym Euro 6.
Porsche 911 Targa:
· zużycie paliwa w mieście: 13,9 – 11,8 l/100 km;
· zużycie paliwa poza miastem: 7,7 – 6,9 l/100 km;
· łączne zużycie paliwa 10,0 – 8,7 l/100 km;
· emisja CO2 237-204 g/km;
· klasa efektywności energetycznej: G, F**.
źródło: Informacje Zlecone PAP